مشکل باتری پرچمداران سامسونگ

آیا مشکل باتری پرچمداران سامسونگ اکنون به طور کامل رفع شده است؟

با وجود صحت و سلامت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، برخی کاربران تا رونمایی و گذشت چند ماه از عرضه گلکسی نوت 8 از رفع مشکل باتری پرچمداران سامسونگ مطمئن نخواهند شد.

در پاییز سال گذشته، جنجالی‌ترین خبر دنیای فناوری مشکل اساسی بروز پیدا کرده در باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ بود که سبب می‌شد دستگاه به راحتی آتش گرفته و حتی در برخی مواقع منفجر شود. سامسونگ یک بار دستگاه‌های معیوب را فراخوانی و بعد از تعویض باتری، دوباره به دست مشتریان برگرداند، اما با ادامه یافتن مشکل مجبور شد در کنار اعلام دومین فراخوان برای تحویل تمامی دستگاه‌های گلکسی نوت 7 فروخته شده، خط تولید این محصول را به طور کامل متوقف کند. این اتفاق ضربه بدی به سامسونگ و اعتبار آن زد.

برای اطمینان از رفع مشکل باتری پرچمداران سامسونگ تست‌های مختلفی بر روی آن‌ها انجام شد

این غول کره‌ای برجسته‌ترین نیروها را در شرکت خود گرد هم آورد و تحقیقات برای یافتن مشکل باتری گلکسی نوت 7 را آغاز کرد. خط تولید این محصول متوقف شده بود، پس دلیل اصلی تلاش برای کشف مشکل باتری آن، جلوگیری از بروز مشکل در پرچمدار آتی یعنی گلکسی اس 8 بود. سامسونگ اعلام کرد برای اطمینان از سلامت این دستگاه، آن را از دل یک تست هشت مرحله‌ای عبور داده است. اکنون می‌بینیم با گذشت حدود دو ماه از عرضه پرچمداران سری S سامسونگ و فروش چندین میلیون دستگاه از آن‌ها، هیچ گزارشی مرتباط با مشکل باتری آن‌ها منتشر نشده است.

مشکل باتری پرچمداران سامسونگ

از طرفی دیگر با گلکسی نوت 7 جدید با نام گلکسی نوت FE رو به رو هستیم که دقیقا دارای همان سخت افزار پرچمدار پیشین سری Note بوده و فقط به جای یک باتری 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی همچون آن، به یک باتری 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. به عقیده تحلیلگران این اقدام بسیار خوبی از سوی سامسونگ است، چرا که اگر مشکل باتری در این محصول وجود نداشت، بدون شک باید گلکسی نوت 7 را بهترین گوشی موبایل سامسونگ تا امروز خطاب می‌کردیم.

مشکل باتری پرچمداران سامسونگ

انتظار می‌رود پیش از آغاز نمایشگاه IFA برلین در سال جاری یعنی اول سپتامبر (دهم شهریور)، گلکسی نوت 8 رونمایی شود. اگرچه دنیای تکنولوژی دید که چگونه سامسونگ مشکل باتری را در پرچمدار جدید سری S رفع کرده است، اما همه چشم‌ها به جدیدترین محصول سری Note دوخته شده است تا از رفع کامل مشکل باتری پرچمداران سامسونگ مطمئن شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*