سمینار Join The Republic ایسوس

تمام اتفاقاتی که در سمینار Join The Republic ایسوس رخ داد

اخیرا در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017، سمینار Join The Republic ایسوس برگزار شد و این شرکت از جدیدترین محصولات مخصوص بازی و نوآوری‌های متعدد خود رونمایی کرد.

Jonney Shih، مدیرعامل ایسوس در رویداد مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 بر موقعیت ROG به عنوان نخستین برند گیمینگ در جهان تاکید کرد و گفت:

من بسیار مفتخر هستم که برند ROG بیش از یک دهه در میان گیمرها به عنوان برندی برتر در طراحی و مهندسی شناخته می‌شود. در رویداد امروز قصد داریم نشان دهیم که چگونه محصولات ROG به گیمرها در هر سطحی کمک خواهند کرد و باعث ایجاد تجربه‌های جدید و لذت بردن بیش از پیش آن‌ها می‌شوند و البته باعث می‌شود تا نبردهای بیشتری را پیروز پشت سر بگذارند!

سمینار Join The Republic ایسوس

معرفی جدیدترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سمینار Join The Republic ایسوس

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از ROG Zephyrus رونمایی شد؛ باریک‌ترین لپ‌تاپ مخصوص بازی در جهان، قدرت گرفته از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل Kaby-lake و یکی از قدرتمندترین کارت‌گرافیک‌های انویدیا یعنی GeForce GTX 1080. لپ تاپ ROG Zephyrus دارای آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت با نام Creators Update است که عملکرد بازی‌های رایانه‌ای را توسط قابلیت جدید Game Mode بهبود می‌بخشد و همچنین به‌اشتراک‌گذاری بازی‌ها را توسط قابلیت Beam (سرویس استریم آنلاین مایکروسافت) آسان‌تر می‌کند.

سمینار Join The Republic ایسوس

محصول دیگری که در سمینار Join The Republic ایسوس معرفی شد، لپ تاپ قدرتمند ROG Strix SCAR Edition برای اجرای بی‌نظیر بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) است. مشخصات این لپ تاپ شامل پردازنده‌های Intel Core i7، کارت‌های گرافیکی نسل 10 انویدیا و یک صفحه‌نمایش بسیار سریع 120Hz با زمان پاسخگویی 5ms می‌شود. ایسوس از محصول دیگری به نام ROG Strix Hero Edition نیز رونمایی کرد که یک لپ تاپ گیمینگ بهینه‌ شده برای عنوان‌های استراتژیک خواهد بود. این لپ تاپ از پردازنده‌های Intel Core i7، کارت‌های گرافیکی نسل 10 انویدیا و یک صفحه‌نمایش بسیار وسیع 120Hz با رنگ‌های بسیار غنی بهره می‌برد.

سمینار Join The Republic ایسوس

در کنار لپ تاپ های مخصوص بازی جدید، محصولات قدرتمند دیگری هم معرفی شدند که یکی از آن‌ها Rampage VI Extreme است. یک مادربورد پرچمدار برای سیستم X299 فوق‌العاده قوی و همچنین با امکاناتی مانند خنک‌کننده مایع سفارشی و شخصی‌سازی بسیار بالا. ROG Rampage VI Apex هم مادربردی بر پایه چیپست X299 و تنها برای شکستن رکوردهای اورکلاک بوده و برای ارائه حداکثر قدرت در دمای زیر صفر درجه طراحی شده است.

سمینار Join The Republic ایسوس

همچنین ROG Swift PG35VQ، یک مانیتور مخصوص بازی با پنل منحنی و ابعاد 35 اینچ و رزولوشن 3440×1440 پیکسل است که از قابلیت HDR نیز پشتیبانی می‌کند و از نرخ به‌روزرسانی تصویر 200Hz و فناوری انویدیا G-SYNC بهره می‌برد. در آخر ROG Strix Fusion، نخستین هدست مخصوص بازی جهان با فناوری همگام‌سازی نورپردازی RGB هدست به هدست و قابلیت کنترل از طریق برنامه موجود برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس است.

سمینار Join The Republic ایسوس

آخرین نسل از لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس برای دو دسته از گیمرها طراحی شده است؛ آن‌هایی که به دنبال بالاترین عملکرد در عنوان‌های AAA هستند و کسانی که قصد دارند در مسابقات بازی آنلاین و همچنین رویدادهایی در این حوزه، یک گام از رقیب خود جلوتر باشند. ایسوس همچنین Aura SDK beta را برای برنامه‌نویس‌ها منتشر کرد و از این پس هر فردی می‌تواند از قابلیت‌ها و مزایای نورپردازی Aura RGB بهره ببرد. علاوه بر آن، بازی‌سازها نیز می‌توانند بازی‌های خود را با Aura RGB سازگار کنند.

سمینار Join The Republic ایسوس

در سمینار Join The Republic ایسوس بر ادامه روابط قوی بین این شرکت و مایکروسافت برای فراهم کردن تجربه‌ای ناب از گیمینگ، تاکید شد و Peter Han، نایب‌رئیس بخش محصولات، در این‌باره گفت:

مایکروسافت و ایسوس در کنار هم برای ارائه بهترین و پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها و سخت افزارهای مخصوص بازی تلاش خواهند کرد. ما در مایکروسافت توسط ویندوز 10 و همچنین XBOX Play تلاش می‌کنیم تا گیمرها هر عنوان و هر بازی را که می‌خواهند، بدون هیچ محدودیتی تجربه کنند.

سمینار Join the Republic ایسوس به طور کلی به 5 قسمت تقسیم می‌شود که در هر قسمت، ROG نوآوری‌‌ها و محصولات خود را معرفی می‌کند.

سمینار Join The Republic ایسوس

ROG پیشرو در مادینگ کیس

محصولات مخصوص بازی ROG برای جامعه مادرها به خوبی شناخته شده هستند. در این بخش خواهید فهمید که چگونه بهترین مادرهای جهان از محصولات ROG در اثرهای هنری شگفت‌انگیز خود استفاده می‌کنند.

ROG همواره در مادینگ کیس نیز فعال و نوآور است و در غرفه ایسوس، دو نمونه از جدیدترین پروژه‌های این برند به نمایش گذاشته شد. ROG Moto-Monster و Halo Master Chief جدیدترین نمونه‌های این برند هستند و توسط مادرهای معروفی همچون Wei Zheng چینی، مشهور به Ai-Mask و Stephen Hoad استرالیایی، مشهور به Oz Modz ساخته شده‌اند.

مادربوردهای Strix Z270E Gaming و Maximus IX Formula به همراه کارت گرافیک Strix GTX 1080Ti و Strix GTX 1080، مانیتور ROG Swift PG348Q و ماوس مخصوص بازی ROG Pugio در این بخش مورد توجه قرار گرفت.

ROG پیشرو در صنعت بازی های رایانه ای

صنعت بازی های رایانه ای به طرزی شگفت‌آور در تمام جهان در حال رشد است و برند ROG با فرمانروایی در این قسمت، محصولاتی را می‌سازد که هر کدام برای یک نوع از این بازی‌ها به طور ویژه بهینه شده‌اند. برای مثال لپ تاپ‌های جدیدی که اخیرا از طرف ROG معرفی شده‌اند شامل Strix SCAR Edition و Strix Hero Edition می‌شوند که به ترتیب برای بازی‌های شوتر اول شخص و استراتژیک طراحی شده‌اند و گیمرهایی که در این سبک‌ها بازی می‌‌کنند، با این محصولات یک قدم از دیگر رقبای خود جلوتر خواهند بود.

ایجاد بهترین تجربه شخصی‌سازی مخصوص بازی با رایانه‌ها و مانیتورهای ROG

ROG به گیمرها اجازه می‌دهد تا در کنار عملکرد فوق‌العاده از قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار بالایی هم برخوردار شوند. با مانیتورهای ROG می‌توانید تصاویری با کیفیت بسیار بالا و شگفت‌انگیز را مشاهده کنید. مانیتورهای جدید ایسوس نه تنها برای مشتاقان بازی های رایانه ای بلکه برای گیمرهای حرفه‌ای نیز ساخته شده‌اند و هر گیمری در هر سطحی می‌تواند با استفاده از این مانیتورها همیشه در میدان نبرد پیروز باشد. مانیتورهای ROG مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند HDR نیز شده‌اند و همچنین می‌توانند در پیکربندی‌های چندتایی استفاده شوند. مانیتور منحنی ROG SWIFT PG35VQ  و مانیتور مخصوص بازی HDR PG27UQ نخستین مانیتورهایی هستند که تا رزولوشن 4k UHD و با نرخ به‌روزرسانی تصویر 200Hz عرضه شده‌اند. این امر به گیمرها اجازه تجربه بی‌نهایت را خواهد داد! محصولات ROG معرفی شده در این بخش شامل GD30CI،GT51CH ، PG27UQ، PG27AQ و PG27VQ بودند.

سمینار Join The Republic ایسوس

با Asus Aura Sync در رقابت‌ها بدرخشید

Aura Sync جلوه‌های نورانی را فراتر از یک جعبه می‌برد و کنترل LEDهای محصولات Aura را در یک برنامه امکان پذیر می‌کند تا یک هارمونی کامل و عالی به دست آورید. Aura به شما اجازه می‌دهد جلوه‌های نورانی را در کارت گرافیک، مادربرد و طیف وسیعی از محصولات سازگار با Aura همگام کنید. علاوه بر این، حالت‌های بسیار زیادی برای Aura Sync در دسترس هستند.

مادربردهایی که در این بخش پیشتازند، ROG Rampage VI Extreme و Strix X299-E Gaming هستند که با ارائه عملکردی عالی و همچنین زیبایی شگفت‌انگیز، هر گیمری را به وجد می‌آورند. نکته قابل توجه این است که نورپردازی و تمام بخش‌های ظاهری این مادربردها را به راحتی می‌توان شخصی‌سازی کرد.

محصولات ROG در این بخش  شامل Rampage VI Extreme، Strix X299-E Gaming ،Pugio ،Strix Fusion ، Poseidon GTX 1080 Ti ، Swift PG27VQ ،SLI HB Bridge و  GR8 II بودند.

ROG تجربه بازی‌های AAA را از نو تعریف می‌کند

ROG در سمینار Join The Republic ایسوس با معرفی لپ تاپ‌هایی بسیار قدرتمند، دیگر تجربه عالی بازی های AAA را محدود به دسکتاپ نمی‌کند و از این پس می‌توان با لپ تاپ‌های بالارده ROG در هر زمان و در هر کجا از این بازی‌ها با بیشترین نرخ فریم ممکن لذت برد. این لپ تاپ‌های جدید، سخت‌افزارهایی بسیار قدرتمند و مانند دسکتاپ دارند؛ بنابراین گیمرها می‌توانند با آن‌ها عملکردی استثنایی و بی‌نقص را تجربه کنند. در آینده نزدیک منتظر عرضه محصولات جدید از Asus باشید.

سمینار Join The Republic ایسوس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*