گوشی پیکسل ایکس ال 2

احتمال عرضه گوشی پیکسل ایکس ال 2 با نمایشگری بزرگتر نسبت به گذشته

بنابر جدیدترین اطلاعات، به نظر می‌رسد توسعه گوشی پیکسل ایکس ال 2 (Google Pixel XL 2) با اسم رمز “Muskie” لغو شده است و در عوض نسخه دیگری از آن روانه بازار خواهد شد.

گوشی پیکسل ایکس ال 2 در واقع همان “Taimen” است

بر اساس لیستی که حدود دو ماه پیش از گوشی های 2017 گوگل منتشر شد، انتظار می‌رفت این کمپانی بزرگ سه تلفن هوشمند از خانواده پیکسل را در اختیار کاربران قرار دهد. ولی با توجه به اطلاعاتی که اخیرا از طریق وب‌سایت “Android Police” منتشر شده، احتمالا باز هم مثل سال گذشته، امسال تنها دو گوشی موبایل توسط گوگل عرضه می‌شود و دستگاه مرموز این شرکت با اسم رمز “Taimen”، همان نسخه 2017 پیکسل ایکس ال خواهد بود.

اگرچه هنوز اندازه نمایشگر “Taimen” مشخص نشده است. اما گزارش‌ها از صفحه نمایش 5.5 اینچی یا بزرگ‌تر آن خبر دارند. به علاوه، احتمالا نسل جدید پیکسل نیز با صفحه نمایشی 5 اینچی تولید خواهد شد.

این اولین باری نیست که کمپانی گوگل قصد تولید و عرضه گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ را دارد و در گذشته نیز نکسوس 6 پی با نمایشگری 5.7 اینچی و نکسوس 6 با نمایشگری 6 اینچی روانه بازار شده بودند. به همین جهت احتمالا باز هم شاهد عرضه محصولی با اندازه‌های قبلی و البته حاشیه‌های کمتر نسبت به گذشته خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*