احتمال رونمایی از گلکسی نوت 8 در نمایشگاه IFA 2017

احتمال رونمایی از گلکسی نوت 8 در نمایشگاه IFA 2017

طبق شنیده‌ها، درست همانند سال قبل، سامسونگ قصد دارد تا از جدیدترین مدل سری نوت خود در نمایشگاه IFA 2017 پرده‌برداری کند. بر این اساس، زمان تقریبی رونمایی از گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) مشخص خواهد شد.

رونمایی از گلکسی نوت 8 شاید در نیمه اول شهریورماه

اگر خاطرتان باشد، شهریور سال گذشته و در خلال رویداد مهم IFA 2016، شاهد نمایش گلکسی نوت 7 بودیم؛ محصولی که با هدف رقابت با پرچمدار سال 2016 اپل معرفی و پس از گذشت چند ماه و بنا به علت نقص در باتری آن، از گردونه رقابت خارج شد. حال سامسونگ با رونمایی از گلکسی نوت 8 در زمانی مشابه، قصد دارد تا فرصت‌های از دست رفته را بازگرداند.

این کمپانی کره‌ای، گوشی پرچمدار گلکسی اس 8 را نیز بنا به دلایل فنی و اطمینان از معیوب‌نبودن باتری آن، و همچنین عدم رخ دادن حوادثی مشابه با گلکسی نوت 7، با تاخیر روانه بازار کرده است. اما حال که مشکلات مربوط به باتری گوشی های سامسونگ تا حد زیادی برطرف شده، دلیلی برای اینگونه تاخیرها وجود نداشته و همگی منتظر معرفی جدیدترین پرچمدار سری نوت سامسونگ هستند.

شایعاتی در خصوص استفاده از اسنپدراگون 836 و همچنین، صفحه نمایشی مشابه با گلکسی S8 در مدل بعدی گلکسی نوت شنیده می‌شود. با این حساب، احتمال قرارگرفتن اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش Note 8 بسیار کم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایوووووووووووووول فقط نوت8 بی صبرانه منتظرشم