رندرهای جدید گلکسی نوت 8

رندرهای جدید گلکسی نوت 8 در رنگ‌های متنوع منتشر شدند

رندرهای جدید گلکسی نوت 8 با تاکید بر دوگانه بودن دوربین اصلی این گوشی موبایل منتشر شده‌اند. مزیت دیگر این سری از رندر گلکسی نوت 8 تنوع رنگ آن‌ها است که دید بهتری از ظاهر پرچمدار سری نوت در سال 2017 می‌دهند.

رفته رفته به نیمه دوم سال 2017 میلادی وارد می‌شویم و به همین دلیل باید خود را برای رونمایی از گوشی های موبایل جدیدی آماده کنیم. در نیمه نخست سال جاری شاهد رونمایی و عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ، ال جی جی 6، اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اچ تی سی یو 11 بودیم و حالا منتظر موج دوم معرفی پرچمداران هستیم.

به عنوان مهمترین محصولاتی که در نیمه دوم سال جاری برای دیدن آن‌ها انتظار می‌کشیم، باید به آیفون 7 اس، آیفون 8، گوگل پیکسل 2، ال جی وی 30 و از همه مهمتر گلکسی نوت 8 اشاره کنیم که انتظار می‌رود تا در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شود.

رندرهای جدید گلکسی نوت 8

اگرچه با گذشت دو ماه از عرضه میلیون‌ها گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به بازارهای سراسر جهان، خیال بیشتر کاربران از بابت رفع مشکل باتری پدید آمده در گلکسی نوت 7 راحت شده است؛ اما همچنان عده‌ای از تحلیلگران و حتی کاربران چشم به راه گلکسی Note 8 سامسونگ هستند تا ببینند این محصول چگونه خاطرات بد گلکسی نوت 7 را از یاد آن‌ها خواهد برد.

رندرهای جدید گلکسی نوت 8

برخی کاربران با توجه به اطلاعات موجود دست به کار شده و رندرهای جدید گلکسی نوت 8 را ایجاد کرده‌اند. این تصاویر به دو دسته تقسیم شده‌اند. در یک سری از آن‌ها شاهد قرارگیری حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه هستیم و در سری دیگر، خبری از این سد امنیتی در پنل پشتی نیست.

برخی از رندرهای جدید گلکسی نوت 8 بر اساس ایده حسگر اثر انگشت نوری ایجاد شده‌اند

از آنجایی که استفاده از کلید فیزیکی هوم در پنل جلویی به منظور جاسازی حسگر اثر انگشت، پشت کردن به طراحی گلکسی اس 8 خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود ایده حسگر اثر انگشت نوری برای اولین بار در پرچمدار جدید سری نوت عملی شود. سامسونگ پیش از این نیز در تلاش بود تا حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 را در زیر صفحه نمایش آن جای بدهد، اما این ایده هرگز عملی نشد. در گالری زیر می‌توانید جدیدترین رندرهای گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه