دانلود 5 برنامه حیوان خانگی مجازی برای اندروید و آی او اس

با نصب یک برنامه حیوان خانگی مجازی برای اندروید و یا آی او اس می‌توانید یک موجود دوست داشتنی و متفاوت را از ابتدا تا انتها در گوشی هوشمند یا تبلت خود پرورش دهید.

مدت‌ها قبل کاربران از Tamagotchi استفاده می‌کردند، دستگاهی کوچک که یک حیوان خانگی مجازی را در دل داشت. امروز کاربران کمتر ترجیح می‌دهند برای هر کار، به صورت جداگانه یک وسیله تهیه کنند و معمولا تمامی کارهای خود را به وسیله گوشی هوشمند انجام می‌دهند. به همین دلیل در حال حاضر، Tamagotchin با دیگر برنامه‌ها و دیگر حیوانات خانگی مجازی جایگزین شده است.

داشتن یک حیوان خانگی به جز لذت، دردسرهای خاص خود را دارد. به عنوان نمونه همیشه باید زمان غذا دادن به حیوان خانگی خود اعم از واقعی و یا مجازی را به یاد داشته باشید. برنامه‌های موبایل امروزی در مقایسه با Tamagotchi برتری دارند، چرا که گرافیک آن‌ها به مراتب بهتر شده و همچنین موجودات به مراتب دوست‌ داشتنی‌تری را در آن‌ها مشاهده می‌کنیم. در صورت تصمیم برای نصب هر پنج اپلیکیشن معرفی شده، باید بخش قابل توجهی از طول روز را به نگهداری از حیوانات خانگی خود اختصاص دهید.

My Om Nom

قیمت : اندروید رایگان / آی او اس 4.99 دلار

دانلود برای Android | iOS

برنامه حیوان خانگی مجازی

به احتمال زیاد شما نیز حین اجرای بازی بسیار محبوب Cut The Rope به دوست داشتنی و بانمک بودن کاراکتر آن فکر کرده و آن را به عنوان یک حیوان خانگی ایده‌آل فرض کرده‌اید. Om Nom بسیار بازیگوش است و حتی ممکن است لوازم خانه مجازی شما را با دندان‌های تیزش بجود، اما حتی این موارد نیز سبب نمی‌شوند تا از آن دل بکنید.

همانطور که از نام این بازی پیداست، این بار به جای رساندن شکلات به Om Nom به روش‌های مختلف، آن را تبدیل به حیوان خانگی خود می‌کنید که مطمئنا یکی از وظایف شما بعد از این کار، باز هم دادن غذا به Om Nom خواهد بود. علاوه بر نیاز به مسواک زدن دندان‌های آن و بردن حیوان به حمام باید به صورت مرتب با آن بازی کنید تا همیشه شاد باقی بماند و به رشد خود ادامه بدهد.

در این بازی می‌توانید خانه مجازی خود را سفارشی‌سازی کرده و دکوراسیون آن را به دلخواه خود بچینید. خرید اساب بازی‌های مختلف و سرگرم‌کننده را نباید فراموش کرد. در صورت کمبود بودجه برای خرید لوازم خانه باید به سراغ بازی‌های دیگر در دل بازی My Om Nom بروید و با کسب امتیاز بالا در آن‌ها، سکه به دست بیاورد.

Cthulhu Virtual Pet

قیمت : رایگان

دانلود برای Android | iOS

برنامه حیوان خانگی مجازی

هوارد فیلیپس لاوکرافت یک نویسنده آمریکایی است که زمینه داستان‌های وحشتناک، خیال‌پردازانه و علمی – تخیلی قلم می‌زد. در طول زمان، برای خلق آثار و بازی‌های تخیلی بسیار زیادی از نوشته‌های وی الهام گرفته شده است. توسعه بازی Cthulhu Virtual Pet و در اختیار داشتن کاراکتر Cthulhu را نیز می‌توان به نوعی به وی ارتباط داد.

در این بازی باید یکی از شخصیت‌های خیالی خلق شده به دست هوارد فیلیپس لاوکرافت را بزرگ کنید. برای کسانی که با شنیدن نام حیوان خانگی به یاد موجودی بانمک و جذاب می‌افتند، شاید کاراکتر Cthulhu جذابیت خاصی نداشته باشد، اما در دنیای واقعی نیز دیده‌ایم برخی افراد، حیوانات عجیب و غریب و حتی ترسناک و خطرناکی را در منزل خود پرورش می‌دهند. این بازی، برای چنین کاربرانی مناسب است.


همانند هر اپلیکیشن حیوان خانگی مجازی دیگر، در اینجا نیز برای خرید غذا و دیگر آیتم‌ها به سکه نیاز خواهید داشت. در صورت اتمام ذخیره سکه خود باید به سراغ مینی بازی‌های توسعه یافته در دل همین بازی بروید و با کسب امتیاز بالا در آن‌ها، سکه به دست بیاورید.

My Boo

قیمت : رایگان

دانلود برای Android | iOS

برنامه حیوان خانگی مجازی

کاراکتر Boo در تضاد کامل با کاراکتر Cthulhu قرار دارد. محیط این بازی حیوان خانگی مجازی رنگارنگ بوده و کاراکتر آن فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی است. در این بازی وظیفه شما مراقبت از یک قطره کوچک است. علاوه بر غذا دادن به آن به صورت مرتب، که مهمترین کار برای پرورش هر نوع حیوان خانگی است، باید با Boo بازی کنید و همواره مراقب وضعیت سلامتی آن بمانید.

در این بازی به میزان زیادی امکان سفارشی‌سازی فراهم شده است. مهمترین و جذاب‌ترین قسمت درباره سفارشی‌سازی کاراکتر این بازی، امکان افزودن اعضای مختلف به بدن آن است که به صورت پیش‌فرض به جز چشم و دهان هیچ چیز دیگری ندارد! با این کار می‌توانید Boo را به شکل هر نوع حیوان و یا حتی انسان در بیاورید.

Dragon Pet

قیمت : رایگان

دانلود برای Android

برنامه حیوان خانگی مجازی

اگر به دنبال یک حیوان خانگی مجازی کاملا متفاوت و موجودی افسانه‌ای برای پرورش دادن می‌گردید و از طرفی کاراکتر Cthulhu به ذائقه شما خوش نمی‌آید، هیچ گزینه‌ای بهتر از پرورش دادن یک اژدها باقی نمی‌ماند.

حتی حیوان خانگی مجازی نیز نیاز به توجه دارد

در ابتدای بازی باید رنگ بدن اژدهای خانگی خود را مشخص کرده و سپس منتظر بیرون آمدن آن از تخم بنشینید. این اژدها در ابتدا ضعیف است و برای تبدیل شدن آن به یک موجود تنومند و آتش افروز، باید به صورت مداوم به آن غذا بدهید. نباید بازی کردن با آن را فراموش کنید، چون هر نوع حیوان خانگی حتی یک اژدها نیز به توجه نیاز دارد.

BUDDY

قیمت : رایگان

دانلود برای Android

برنامه حیوان خانگی مجازی

اگر تنها دوست دارید تا یک همدم مجازی برای خود داشته و علاقه‌ای به نگهداری و مراقبت از آن ندارید، BUDDY بهترین برنامه برای شماست. این کاراکتر شبیه به انسان بوده و تنها بر روی نمایشگر راه می‌رود و انیمیشن‌های مختلفی را اجرا می‌کند. شاید این اقدامات به نظر بی‌فایده به نظر بیایند، اما در هر صورت مشاهده یک موجود فعال و به نظر زنده جالب و سرگرم‌کننده است.

در برخی مواقع خاص باید به کاراکتر این بازی توجه کافی داشته باشید و به عنوان نمونه به آن غذا بدهید، اما در بیشتر مواقع بدون نیاز به توجهی خاص تنها بر روی صفحه نمایش پرسه می‌زند و دردسری برای شما ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ببخشید بازی BUDDY رو از کجا بیارم؟