پخش زنده مراسم معرفی وان پلاس 5 را از اینجا تماشا کنید

پخش زنده مراسم معرفی وان پلاس 5 را از اینجا تماشا کنید

بالاخره پس از چند هفته شایعات فراوان پیرامون پرچمدار جدید وان پلاس، بالاخره انتظار به سر رسید و زمان آغاز مراسم معرفی وان پلاس 5 (OnePlus 5) به صورت رسمی مشخص شد.

بنا به گفته مسوولان این کمپانی چینی، مراسم معرفی وان پلاس 5 با شعار همیشگی “Never Settle”، در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد) برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود با رونمایی از آن، شاهد بهبود عملکرد و پیشرفت امکانات در این سری از محصولات وان پلاس باشیم.

این شرکت سازنده، به طراحی و ساخت گوشی هایی با قیمت‌های اقتصادی مشهور بوده و در کنار آنلاک‌بودن، از تجهیزات بالا و به‌روزی نیز در آنها استفاده می‌کند.

با اینکه قیمت وان پلاس 5 به طور حتم از وان پلاس 3T بیشتر خواهد بود، اما قطعا ارزان‌تر از پرچمداران سامسونگ و اپل به فروش می‌رسد. بر اساس شنیده‌ها، پرچمدار جدید وان پلاس به چیپست اسنپدراگون 835 (پردازنده استفاده‌شده در گلکسی اس 8) و دوربینی دوگانه با تکنولوژی جدید مجهز خواهد شد. یکی دیگر از مشخصاتی که باعث می‌شود گوشی وان پلاس 5 حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، استفاده از نمایشگری مدرن با حداقل حاشیه‌های کناری در آن است؛ نمایشگری که این روزها در بیشتر پرچمداران جدید به چشم می‌خورد.

تاریخ و زمان آغاز مراسم معرفی وان پلاس 5

مراسم معرفی وان پلاس 5 در تاریخ سه‌شنبه، 30 خرداد، ساعت 8.5 شب به وقت تهران، در کشور چین برگزار خواهد شد. شما می‌توانید پخش زنده و لایواستریم این رویداد را از طریق لینک زیر تماشا کنید:

پخش زنده مراسم رونمایی از وان پلاس 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*