هاست نگار

نکاتی درمورد خرید هاست ایرانی و خارجی

هاست نگار بهترین راهکار برای افزایش سرعت وب سایت را خرید هاست ایرانی معرفی کرد .

امروز در کشور ما درصد قابل توجهی از مردم در طول شبانه روز در حال وبگردی هستند. کاربران اینترنتی اطلاعات بسیاری را در سایت های مختلف مطالعه میکنند و همچنین برای خرید انواع کالا و خدمات از وب سایت های ارائه دهنده استفاده میکنند .

بنابراین همه کارآفرینان و مدیران شرکت های مختلف برای معرفی و توسعه کسب و کار خود به وب سایت های قدرتمند و مدرن نیاز دارند تا علاوه بر امکان پاسخگویی به نیاز های کابرانشان بتوانند کسب درآمد کنند .

اما راه اندازی و مدیریت وب سایت چالش های فراوانی برای مدیران دارد .

قدم اول ثبت دامین مناسب مرتبط با کسب و کار و خرید هاست برای فضای میزبانی وب سایت است و پس از آن طراحی سایت با گرافیک و امکانات مدرن که همین قدم های اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و درصورتی که به همه ابعاد آن توجه کافی نشود میتواند در مراحل بعدی به مشکلات بزرگی برای مدیران تبدیل شود .

تهیه هاست شرایط خاصی دارد و لازم است توسط اشخاص حرفه ای و باتجربه انجام شود . اولین نکته انتخاب نوع هاستینگ است که هاست ویندوز باشد یا لینوکس و

پس از آن انتخاب محل هاست که داخل ایران باشد یا خارج .

هر کدام از این موارد برای طراحان و برنامه نویسان سایت شامل ویژگی های خاصی مباشد.

همچنین انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ نیز بسیار مهم است . برای خرید هاست بسیار مهم است که یک شرکت معتبر و با سابقه را جهت تهیه هاست و دامین انتخاب کنیم . شرکتی که خدمات پشتیبانی حرفه ای و قدرتمند داشته باشد و از سرور ها و امکانات مدرن جهت ارائه خدمات هاست استفاده کند.
شرکت هاست نگار به عنوان یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت های خدمات هاست و دامین امروز محبوبیت خاصی میان مدیران و وبمستران دارد .
ارائه خدمات متنوع و گسترده هاستینگ ، استفاده از سرور های قدرتمند در داخل و خارج از کشور و پشتیبانی 24 ساعته قدرتمند از ویژگی های محبوب هاست نگار است .

ویژگی های محبوب شرکت هاست نگار

سرویس های ارائه شده در شرکت هاست نگار دارای گارانتی تست 100 ساعته می باشد و مشتریان میتوانند در این زمان بدون هیچ پیش شرطی تمامی هزینه خود رو عودت بگیرید .

کلیه محصولات هاست نگاربا تضمین آپتایم بالای 99 درصد ارائه می گردند و بستری حرفه ای در شبکه ، مانتیتورینگ همیشگی و سخت افزار قوی پشتوانه این مجموعه معتبر است .

هاست پرسرعت

هاست پرسرعت در واقع برای وب سایت هایی مناسب است که سرعت و آپتایم و امنیت در آن ها اهمیت بالایی دارید .این سرور ها با اتصال به شبکه پرسرعت (10Gig بر ثانیه) و همین طور وب سرور ترکیبی سریعNginx+Apache و هارد پرسرعت SSD DATA CENTER EDTION که سریع تر از هارد هایSSD معمولی هستند . همچنین سیستم کش حرفه ای و رم با باس بالا و انجام تنظیمات حرفه ای و سخت افزار بسیار قدرتمند باعث افزایش چشمگیر سرعت سایت میشود. در سرورهای هاست پرسرعت تعداد سایت کمی میزبانی می شود ، بعبارتی هاست نیمه اختصاصی محسوب می شود.

هاست ایران

به دستان توانمند متخصصین داخلی اعتماد کنید و از 4 تا 8 برابر سرعت بیشتر هاست خود لذت ببرید.

پس از ســال ها انتظار بالاخره این ســــرویس ها به کیفیت مناسبی رسیده اند که قابل رقابت با رقبای خارجی خود هـــستند با توجه به سهولت دسترسی و سرعـــت بالای این سرویـــس ها رشد روز علاقه کاربران به هاست ایران را شاهد هستیم.

جالب است بدانید بیش از 80 درصد سایت های دولتی در ایران میزبانی می شوند. این سرویس ها در پارس آنلاین میزبانی میشوند.بک آپ گیری هفتگی و ماهیانه. مزایایی از قبیل سرعت لود 4 تا 8 برابر سریعتر به دلیل فاصله کمتر و بستر داخلی شبکه ، عدم نگرانی از مشکلاتی مانند قوانین کپی رایت ، تحریم سرویس و قطع شدن ارتباط شبکه با خارج از کشورو رم 64GB of RAM DDR3 ECC دارای دو نوع آنتی ویروسMaldet | ClamAV و کنترل پنل دایرکت ادمین , هارد پر سرعت 2x IntelXeon 5620 16Cores, 3.4Ghz, 12MB Cache پردازنده قدرتمند است .

هاست لینوکس

هاست لینوکس حرفه ای در سرورهای پر قدرت مجهز به انواع تجهیزات امنیتی و فایروال ، هارد پرسرعت و Ram DDR4 دارای انواع آنتی ویروس برای میزبانی سایت هایی که با HTML و PHP طراحی شده اند همچنین برای نصب انواع CMS و سایت هایی که از دیتا بیسMySql استفاده میکنند مناسب می باشد. مشخصات کامل فنی سرور را میتوانید در لیست زیر مشاهده نمایید .البته این بدین معناست که فقط سیستم عامل نصب شده روی سرور Linux است و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ندارد و چنانچه روی کامپیوتر شما ویندوز نصب باشد به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

هاست ویندوز

سیستم عامل این هاست ،ویندوز سرور 2016 می باشد و تمامی کامپوننت های زبان های برنامه نویسیasp.net,… را پشتیبانی می کند.در واقع این هاست تمامی نیازهای شما را به عنوان یک برنامه نویس مرتفع می نماید.از ویژگی های بارز این هاست می توان به آپ تایم بالا،امنیت بالاو پشتیبانی از تمامی زبان های برنامه نویسی اشاره کرد.پشتیان گیری اتوماتیک هفتگی و ماهیانه-سرور و تجهیزات قدرتمند-آنتی ویروس حرفه ای-هارد پر سرعت از دیگر ویژگی های این سرویس است.

پکیج های امنیتی

افزایش امنیت سایت شما یکی از مهمترین موارد اولیه برای شروع یک تجارت یا فعالیت الکترونیک می باشد.
با استفاده از متد های امنیتی کارشناسان هاست نگار ( www.hostnegar.com ) می توانید به استاندارد سازی امنیت خود کمک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    لطفا از اعلام خبرهای تبلیغاتی با عناوین بهترین و برترین پرهیز کنید! یا قبلش بیشتر تحقیق کنید!

    این شرکت نه تنها بهترین نیست بلکه جزو ضعیف ترین خدمات دهندگان هاستینگ است. صبر میکنن تا گارانتی بازگشت مبلغ به اتمام برسه بعدش: رفتار بد و دور از نزاکت، عدم تعهد به مشتری در قبال پولی که دریافت میکنن، مشکل تراشی و بهانه گیری!

    من از شرکت هاست نگار هاست خریدم و حالا هم پشیمان هستم و هم ناراحت.