تغییر شماره مدل نوکیا 9

درخواست اچ ام دی گلوبال برای تغییر شماره مدل نوکیا 9

اچ ام دی گلوبال طی ارسال یک نامه برای کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، تغییر شماره مدل نوکیا 9 (Nokia 9) را خواستار شد که نشان می‌دهد ساخت یکی از نسخه‌های این گوشی موبایل منتفی شده است.

بر اساس اسناد موجود در کمیسیون ارتباطات فدرال، گوشی موبایل نوکیا 9 که مدتی قبل با شماره مدل TA-1004 توسط این سازمان نظارتی تایید شد، از این پس با شماره مدل TA-1012 شناخته خواهد شد. در واقع شرکت سازنده از این آژانس تغییر شماره مدل نوکیا 9 را درخواست کرده است، چرا که مشخصات ارتباط داده شده با محصول دارای شماره مدل TA-1004، اکنون به محصول دارای شماره مدل TA-1012 اشاره دارند.

تغییر شماره مدل نوکیا 9

نوکیا 9 مدتی قبل در دو نسخه دارای 6 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ ظاهر شد. هر دو نسخه از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت گرفته بودند. مدتی بعد شاهد یک نسخه دیگر از آن با 4 گیگابایت در گیک بنچ بودیم که شماره مدل آن TA-1004 بود.

با توجه به تغییر شماره مدل نوکیا 9 و حذف نسخه دارای شماره مدل TA-1004، به نظر می‌رسد دیگر از نسخه دارای 4 گیگابایت رم این گوشی موبایل خبری نخواهد بود.

تغییر شماره مدل نوکیا 9

 

درخواست تغییر شماره مدل نوکیا 9 از حذف نسخه 4 گیگابایتی آن خبر می‌دهد

به عنوان دیگر مشخصات فنی نوکیا 9 که تاکنون تاکید فراوانی بر روی آن‌ها شده باید به صفحه نمایش 5.3 اینچی کیو اچ‌دی و دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور 13 مگاپیکسلی آن اشاره کنیم. مجهز شدن این دستگاه به 8 گیگابایت حافظه رم مشخصه دیگری است که احتمال آن اکنون بسیار زیاد شده است.

 

تغییر شماره مدل نوکیا 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*