کتاب آشپزی شرکت IKEA

با کتاب آشپزی شرکت IKEA ، دستور پخت تصویری غذاها پیش روی شماست

کتاب آشپزی شرکت IKEA با نام Cook This Page شناخته می‌شود. نه تنها دستورالعمل‌های این کتاب کاملا به صورت تصویری هستند، بلکه با یک ترفند هوشمندانه زمان آشپزی را کاهش می‌دهند.

IKEA یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه طراحی و ساخت مبلمان آماده به مونتاژ، لوازم آشپزخانه و دیگر لوازم مورد نیاز در خانه‌ها فعالیت می‌کند. هدف اصلی این شرکت ساده و قابل فهم کردن هر چیزی است که مردم در خانه خود با آن‌ دست و پنجه نرم می‌کنند. راهکارهای ارائه شده توسط شرکت IKEA همچنین آشپزی را برای افراد تبدیل به کاری ساده و لذت‌بخش می‌کنند.

این شرکت در همکاری با شرکت Leo Burnett، مجموعه‌ای هوشمندانه از دستورالعمل‌های تصویری آشپزی با نام Cook This Page را خلق کرده است. این مجموعه در جریان یک رویداد اخیر IKEA درباره معرفی محصولات و راهکارهای مرتبط با آشپزخانه و آشپزی معرفی شده است.

کتاب آشپزی شرکت IKEA

برگ‌های کتاب آشپزی شرکت IKEA را می‌توان بر روی اجاق گاز قرار داد

بر روی هر یک از دستور‌العمل‌ها، مواد مورد نیاز برای پخت آن غذا ترسیم شده‌اند و آشپز تنها باید بعد از تهیه کردن مواد، آن‌ها را در جای مرتبط با خود قرار دهد. تمامی این دستورالعمل‌ها بر روی کاغذ پوستی نگارش شده‌اند، کاغذهایی که جوهر استفاده شده در آن‌ها از لحاظ بهداشتی ایمن است. بعد از اینکه هر یک از مواد مورد نیاز در سر جای خود قرار گرفت، می‌توان کاغذ را به صورت یک رول درآورد و بر روی اجاق گاز قرار داد. حقیقتا آشپزی آسان‌تر و سریع‌تر از این ممکن نیست!

کتاب آشپزی شرکت IKEA

مجموعه دستورالعمل‌های آشپزی Cook This Page هنوز در فروشگاه‌های شرکت IKEA عرضه نشده‌ است، اما ایده آن به حدی جالب است که پیش‌بینی می‌کنیم خیلی زود جای تمامی کتاب‌های آشپزی را بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*