تلویزیون 80 اینچ شارپ کیفیت بهتر قیمت ارزان تر

اکثر تلویزیون هایی که شارپ در سال 2012 تولید و معرفی کرده سایز بزرگتر از 60 اینچ دارند. بهترین آنها نیز تلویزیون 80 اینچ LC-80LE632U از خانواده کواترون می باشد. این تلویزیون نیز همانند دیگر اعضاء سری Quattron، چهار رنگ (RGBY) است و با فرکانس بسیار سریع 240 هرتز کار می کند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری عکس این تلویزیون LED را در ادامه مشاهده نمایید.
رابط کاربری SmartCentral امکان استفاده از نرم افزارهای مختلف از جمله Netfilx, Pandora, Youtube و غیره را در تلویزیون ممکن می سازد. کاربر همچنین می تواند نرم افزارهای بیشتری را دانلود و برروی تلویزیون خود نصب کند. این رابط کاربری شباهت زیادی به گوگل تی وی دارد، نحوه جستجو، چیدمان آیکان ها و مرور وب در SmartCentral بسیار شبیه Google TV است.

شارپ اعلام کرده که امکان برقراری ارتباط بین تلفن هوشمند، تبلت و تلویزیون های جدید این شرکت وجود دارد تا کاربر بتوانند از طریق ابزارهای پرتابل، تلویزیون خود را کنترل کند.
شارپ در پاسخ به این سئوال که چرا برروی تلویزیون های بزرگ تمرکز کرده پاسخ داد: دلیل آن، این است که کارخانه های تولید LCD شارپ مجهز به فناوری نسل 10 ال سی دی می باشند که در پنل های بزرگتر از 60 اینچ ما را از رقبای خود متمایز می کند. ما می توانیم پنل های بزرگتر از 60 اینچ را با بهترین کیفیت، ارزان تر از رقبای خود تولید کنیم.

    3D No
    Audio System 10W + 10W
    Backlight System Full Array LED
    Dynamic Contrast Ratio 6,000,000:1
    Panel Type X-Gen LCD Panel
    Pixel Resolution Full 1920 x 1080 HD Resolution
    Response Time 4ms
    Tuning System ATSC / QAM / NTSC
    Viewing Angles 176º H / 176º V

این تلویزیون 80 اینچ کواترون، 6,499 دلار قیمت گذاری شده است که نسبت به تلویزیون های 80 اینچ بازار قیمت بسیار مناسبی دارد. شارپ توزیع LC-80E632U را از ماه آپریل (حدود چهار ماه دیگر) آغاز خواهد کرد.

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*