چیپست وان پلاس 5 تی اسنپدراگون 836 نخواهد بود

چیپست وان پلاس 5 تی برخلاف آن چیزی که بیشتر شایعات به آن اشاره می‌کنند اسنپدراگون 836 نخواهد بود. به عقیده تحلیلگران، وان پلاس چیپست دیگری را برای گوشی موبایل OnePlus 5T در نظر خواهد گرفت.

وان پلاس 5 پرچمدار اندرویدی جدیدی است که بیش از همه به خاطر تجهیز به چیپست اسنپدراگون 835 و 8 گیگابایت حافظه رم در کانون توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته است. همانند پرچمدار سال 2016 وان پلاس، پیش‌بینی می‌شود یک نسخه ارتقا یافته از این محصول در انتهای سال 2017 با عنوان وان پلاس 5 تی معرفی شود.

همزمان با معرفی این گوشی موبایل شایعه پراکنی پیرامون مشخصات فنی و مخصوصا چیپست وان پلاس 5 تی نیز آغاز شد. اگرچه بر اساس بسیاری از شایعات چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 836 مغز متفکر این مدل جدید خواهد بود، اما اخبار جدید منتشر شده از چین این عقیده را رد می‌کنند.

چیپست وان پلاس 5 تی

این گوشی‌ساز چینی، وان پلاس 3 را در ماه ژوئن (خرداد) سال 2016 و وان پلاس 3 تی را در ماه نوامبر (آذر) همین سال معرفی کرد. در نسخه پایه چیپست اسنپدراگون 820 به کار رفته بود، در حالی که در وان پلاس 3 تی شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون 821 بودیم. اگرچه وان پلاس هنوز هیچ اظهار نظری در این باره نکرده است، اما انتظار می‌رود زمان عرضه وان پلاس 5 تی مجددا ماه نوامبر باشد.

احتمالا چیپست وان پلاس 5 تی باز هم اسنپدراگون 835 خواهد بود

بر اساس گزارش‌های جدیدی که از چین به گوش می‌رسند، این گوشی‌ساز چیپست وان پلاس 5 تی را تغییر نداده و برای پایین نگه داشتن قیمت نهایی محصول، به جای اسنپدراگون 836 از همان چیپست مدل پایه استفاده خواهد کرد. وان پلاس 3 تی تغییرات بسیار زیادی در مقایسه با نسخه پیشین به خود دیده بود، اما در صورت ثابت باقی ماندن چیپست، نمی‌توان ایده خاصی درباره تغییرات نسخه جدید پرچمدار سال 2017 وان پلاس داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*