شرایط فروش بی وای دی اس 6

شرایط فروش بی وای دی اس 6 در تیرماه 96 اعلام شد

شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تجاری BYD در ایران، شرایط فروش بی وای دی اس 6 (BYD S6) را برای تیر 1396 اعلام کرد که در ادامه جزئیات این بخشنامه را مشاهده می‌کنید.

با توجه به قوانین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تحویل محصول به صورت خرید نقدی طی مدت 90 یا 120 روز صورت خواهد گرفت. خودروی شاسی بلند کارمانیا با نام بی وای دی S6، تک دیفرانسیل بوده و از موتور 2400 سی‌سی و جدیدترین گیربکس اتوماتیک دوکلاچه با قابلیت تعویض دستی دنده استفاده می‌کند. همچنین سیستم‌های ایمنی و رفاهی خاصی با همکاری شرکت‌های آلمانی بر روی خودرو قرار گرفته و به مشتریان ارائه می‌شود.

شرایط فروش بی وای دی اس 6

شرکت خودروسازی کارمانیا با توجه به موعد تحویل خودرو، سود مشارکت 18، 20 یا 22 درصدی را به همراه سود انصراف 12 درصدی برای مشتریان در نظر گرفته است. همچنین برای راحتی هرچه بیشتر خریداران، سه سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی رایگان با بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌شود.

شرایط فروش بی وای دی اس 6 – تیر 1396

  • پرداخت از طریق دستگاه‌های کارتخوان شرکت در نمایندگی‌ها یا واریز به حساب شرکت خودروسازی کارمانیا انجام می‌شود.
  • قیمت خودرو شامل مالیات بر ارزش افزوده به علاوه کلیه حقوق و عوارض قانونی متعلقه و بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری خواهد بود.
  • تمامی هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده خریدار و مصرف‌کننده گذاشته، بر اساس قوانین، نرخ‌ها و تعرفه‌های زمان ثبت نام محاسبه شده است و در صورت تغییر این قوانین، نرخ‌ها و تعرفه‌ها در زمان تحویل خودرو، مابه‌التفاوت از مشتری دریافت می‌شود.
قیمت (تومان)پیش پرداخت در زمان ثبت نام (تومان)پرداخت مرحله دوم در تاریخ 7 مرداد (تومان)پرداخت مرحله سوم در تاریخ 5 شهریور (تومان)سود مشارکتسود انصرافپرداخت نهایی زمان تحویل
98 میلیون و 700 هزار49 میلیون22 درصد12 درصدشهریور 96
30 میلیون20 درصد
15 میلیون15 میلیون15 میلیون18 درصدمهر 96
10 میلیون10 میلیون10 میلیون18 درصد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*