امکانات جدید اج سنس اچ تی سی یو 11

امکانات جدید اج سنس به زودی به اچ تی سی یو 11 اضافه می‌شوند

امکانات جدید اج سنس اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) در راه هستند. با استفاده از این قابلیت ها و ویژگی های جدید می‌توان از حسگرهای فشار قرار گرفته در کنار‌های این گوشی موبایل، برای مقاصد مختلف استفاده کرد.

اچ تی سی دو روز پیش، طی انتشار یک ویدیو اعلام کرد امکانات جدید اج سنس به زودی به پرچمدار این شرکت افزوده خواهند شد. در این ویدیو چندین کاربرد جدید سیستم Edge Sense به نمایش در آمده و همچنین در انتها، از کاربران خواسته شده نظرهای خود برای اضافه شدن کاربردهای دیگر را به اطلاع شرکت برسانند.

نمونه‌هایی از امکانات جدید اج سنس

این قابلیت‌ها شامل بزرگنمایی در اپلیکیشن گوگل مپس حین مرور نقشه‌ها، بزرگنمایی در اپلیکیشن گوگل فوتوز، تغییر نحوه نمایش در اپلیکیشن تقویم و همچنین برقراری و قطع تماس هستند. برای انجام تمامی این کارها کافی است بدون نیاز به لمس نمایشگر، کناره‌های اچ تی سی یو 11 را فشار دهید.

از نظر برخی کاربران، نه تنها این قابلیت‌ها، بلکه در کل ایده استفاده از اج سنس چندان کاربردی نیست و در مقایسه با زمان انجام همین اعمال بر روی صفحه نمایش، فایده خاصی برای کاربر ندارد. اج سنس روشی جدید برای تعامل با گوشی هوشمند خود است، اما نمی‌توان آن را روشی سریع و بسیار خلاقانه دانست که سبب افزایش سرعت کار با دستگاه می‌شود.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ایراد اج سنس اینه ک برا اچ تی سیه..اگه اپلو سامسونگ اینکارو میکردن هنه به به و چه چه میکردن..اج ستس حدقل برا عکاسی و حداقل برا من کاربردیه..حتی اگه کاربردی نباشه بعد این چن سال ک هیچ برندی یه نواوری نداشت این حرکت اچ تی سی قابل احترامه..الانم ک همه برندا دارن دکمه هارو از گوشی حذف میکنن نمونشم همین دکمه هومی ک قبلا رو اپل و سامسونگ بود ولی الان حذف شده..دیر یا زود این دکمه های پاور و ولوم رو حذف میکنن و مجبورن یه قابلیت شبیه اج سنس رو گوشیاشون بزارن..
    اچ تی سی دوربین دوگانه استفاده کرد و بعد چن سال برندای دیگه دارن میان سمتش..اج سنس هم همین داستانو داره