آیفون 9

گوشی انعطاف پذیر اپل ساخته می‌شود؛ ال جی تولید مدار منعطف آیفون 9 را بر عهده گرفت

با اینکه هنوز حدود سه ماه تا معرفی آیفون 8 فاصله داریم، شایعات گوناگونی در خصوص آیفون 9 به وجود آمده است. در جدیدترین این گزارشات، ادعا شده که شرکت ال جی اینوتک در حال آماده‌سازی خط تولید جدید برای ساخت مدار چاپی انعطاف‌پذیر است که در آیفون 9 به کار خواهد رفت.

طبق اطلاعاتی که بر این اساس منتشر شده، تولید وسیع مدار چاپی منعطف توسط ال جی برای سال 2018 برنامه ریزی شده و البته امکانش وجود دارد که عرضه رسمی آن تا سال 2019 طول بکشد.

به عنوان توضیح مختصر از مدارهای چاپی انعطاف‌پذیر، باید گفت که این قطعه از ارکان اصلی برای تولید گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر و دارای انحنا است. البته در حال حاضر مطمئن نیستیم که آیفون 9 به چنین نمایشگری مجهز خواهد بود یا پرچم‌دار بعدی این شرکت قرار است یک گوشی انعطاف‌پذیر باشد.

با اینکه هنوز اطلاعات کاملی وجود ندارد اما گفته می‌شود مدل‌های بعدی آیفون نمایشگر‌های به مراتب بزرگ‌تری خواهند داشت و از پنل‌های OLED بهره‌مند هستند.

گوشی‌های انعطاف‌پذیر بی‌شک آینده‌های اسمارت فون‌ها هستند و از این رو بعید است که ساکنین کوپرتینو نیز به این سمت کشیده نشوند. در حال حاضر  سامسونگ مشغول توسعه گوشی انعطاف‌پذیر خود است و ال جی نیز گوشی منعطف خود را تا سال 2018 روانه‌ی بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*