توییتر 7.2 برای اندروید

توییتر 7.2 برای اندروید همراه با قابلیت حالت شب خودکار عرضه شد

توییتر 7.2 برای پلتفرم اندروید منتشر شد. مهمترین قابلیت نسخه جدید نرم افزار موبایل توییتر حالت شب است که امکان فعال‌سازی آن هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار وجود دارد.

چند هفته بعد از اعمال تغییر و تحول‌های اساسی در ظاهر رابط کاربری نرم افزار توییتر، این شبکه اجتماعی یک قابلیت جدید و کاربردی را به پلتفرم اندروید خود اضافه کرد. حالت شب در اپلیکیشن موبایل توییتر حدود یک هفته پیش و در نسخه بتای ورژن جدید آن مشاهده شد، اما اکنون تمامی کاربران می‌توانند بعد از دانلود نسخه جدید، از آن استفاده کنند.

حالت شب در توییتر 7.2 را می‌توان به صورت دستی یا خودکار فعال کرد

برای یافتن حالت شب باید به منوی تنظیمات و سپس بخش حریم خصوصی (Privacy) بروید. چندین گزینه برای استفاده از این قابلیت جدید وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان نحوه کار این حالت را به دلخواه سفارشی‌سازی کرد. به عنوان نمونه، می‌توان فعال و غیر فعال‌سازی آن را بر روی حالت خودکار قرار داد. به این وسیله، نایت مود در برنامه موبایل توییتر حین غروب آفتاب فعال شده و در زمان طلوع آفتاب در صبح روز بعد، مجددا غیر فعال می‌شود.

توییتر 7.2 برای اندروید

اگر کاربری مایل به استفاده از حالت خودکار این ویژگی جدید نباشد، می‌تواند از دیگر گزینه‌های در دسترس برای سفارشی‌سازی آن استفاده کند. برای جلوگیری از کار کردن خودکار آن، وقتی برای اولین بار حالت شب را از منوی برنامه فعال کردید، گزینه No را حین درخواست برای فعال‌سازی حالت اتوماتیک انتخاب کنید.

بر اساس گفته‌های توسعه‌دهندگان شرکت، به جز این قابلیت بقیه تغییرات به روزرسانی جدید برنامه اندروید توییتر جزیی هستند و تنها سبب بهبود کلی پلتفرم می‌شوند. پس نباید انتظار مشاهده قابلیت خاصی را بعد از نصب نسخه جدید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    البته ناگفته نماند که این اپ(توییتر) “فقط و فقط” مخصوص مسئولین است(VIP)