گوشی موبایل زنفون 4

ایسوس 6 گوشی موبایل زنفون 4 در سال جاری عرضه خواهد کرد

اخیرا 6 دستگاه گوشی موبایل زنفون 4 (Zenfone 4) در انجمن Zentalk ایسوس رویت شدند که نشان می‌دهد این شرکت به زودی چند دستگاه جدید روانه بازار خواهد کرد. در ادامه نام و ویژگی این محصولات را عنوان خواهیم کرد.

سه مورد از گوشی های موبایل جدید ایسوس زنفون 4 مکس (Zenfone 4 Max)، زنفون 4 پرو (Zenfone 4 Pro) و زنفون 4 سلفی (Zenfone 4 Selfie) هستند. سه مورد دیگر، نسخه‌هایی از پرچمدار جدید این شرکت با نام زنفون 4 به شمار می‌روند که هر شماره مدل متفاوتی دارند.

زنفون 4 مکس (ZC554KL) با نام مدل ASUS_X00ID شناخته شده و باید آن را جانشین مستقیم ایسوس زنفون 3 مکس دانست. پیش‌بینی می‌شود این مدل جزو میان‌رده‌های بازار باشد که مهمترین ویژگی آن، مجهز شدن به یک باتری غول‌پیکر است.

گوشی موبایل زنفون 4

اما زنفون 4 پرو در سری زنفون کاملا جدید محسوب می‌شود، به همین دلیل نمی‌توانیم به صورت دقیق دسته‌بندی آن از نظر بالارده یا پایین‌رده بودن را مشخص کنیم. تنها چیزی که درباره آن می‌دانیم نام مدل دستگاه است که با عنوان ASUS_Z01GD شناخته می‌شود.

زنفون 4 سلفی دستگاهی است که مدتی قبل در بنچمارک GFXBench ظاهر شد و به همین دلیل در جریان برخی از مشخصات فنی آن قرار گرفته‌ایم. نام مدل دستگاه ASUS_Z01MD بوده و به عنوان مهمترین ویژگی‌ سخت افزاری آن باید به استفاده از چیپست اسنپدراگون 625 اشاره کرد که متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 با سرعت 2.0 گیگاهرتز است. همانطور که از نام آن پیداست، مهمترین ویژگی‌های گوشی موبایل مربوط به دوربین آن هستند. هم دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی و هم دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این گوشی موبایل می‌توانند با رزولوشن 4K فیلم برداری کنند.

گوشی موبایل زنفون 4

3 گوشی موبایل زنفون 4 دیگر

بر اساس شیوه عرضه زنفون 3 می‌توان انتظار داشت سه نسخه دیگر گوشی موبایل زنفون 4 ، پرچمداران این شرکت هستند که تنها از نظر حافظه رم و ظرفیت داخلی با یکدیگر متفاوتند. سومین نسخه آن‌ها زنفون 4 وی (Zenfone 4V) نام داشته و منحصر به اپراتور ورایزن خواهد بود. قرار بود محصولات جدید سری زنفون 4 در ماه می عرضه شوند، اما به دلیل برخی مشکلات زمان عرضه به ماه جولای (ماه آینده میلادی) موکول شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فقط یه سوال چرا زنفون سه دیلاکس وارد بازار نشده هنوز..البته رسمی

  2. زنفون چهار پرو هم احتمالا یه گوشی پرچمدار خوب بایدباشه..چون پرو به معنای حرفه ایه پس گوشی هم باید سطح بالا باشه