Vernee Mars Pro

گوشی هوشمند Vernee Mars Pro معرفی شد؛ مقرون به صرفه ترین پرچمدار 2017

نیمه دوم سال گذشته بود که تولیدکننده Vernee نخستین گوشی مقرون به صرفه خود را به نام Mars روانه‌ی بازار کرد. در حال حاضر این شرکت  پرچمدار مقرون به‌صرفه‌ی جدیدی خود را به نام Vernee Mars Pro معرفی کرده است.

گوشی جدید Vernee از بسیاری جهات با نسل قبلی خود همخوانی دارد. این تلفن هوشمند تنها 1 میلی‌متر حاشیه در اطراف صفحه 5.5 اینچی خود داشته و بدنه‌ی فلزی آن نیز بسیار باریک طراحی‌شده و با وجود باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی، تنها 7.6 میلی‌متر ضخامت دارد.

Vernee Mars Proگوشی هوشمند Vernee Mars Pro از لحاظ سخت‌افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گوشی مدنظر، از پردازنده مدیاتک هلیو P25 استفاده می‌کند و با 6 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. همچنین حافظه داخلی آن 64 گیگابایت استاندارد در نظر گرفته شده و قابلیت ارتقا با کارت اس‌دی را نیز دارد. پنل صفحه‌نمایش این گوشی تولید JDI است و توسط پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

اما در بخش دوربین، با سنسور 13 مگاپیکسلی رو به رو هستیم که دیافراگم F/2.0 دارد با فلش دوگانه همراهی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند Vernee Mars Pro در حال حاضر با قیمت 179.99 دلار قابل پیش خرید است که با چنین مشخصاتی، آن را به یکی از مقرون به صرفه‌ترین پرچمداران حال حاضر تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باسلام واحترام، لطفا مطالب خیالی و جنجالی در سایت خود نگذارید که هیچ گونه عقبه و واقعیت حقیقی نداره همش مجازی و در حد ذهنی که فقط خوانندگان سردرگم و کیج مبشن. باتشکر فراوان

    • سلام دوست گرامی
      این گوشی چینی هست و برای خرید آن باید از فروشگاه های اینترنتی اقدام کنید.

      • سلام. کمپانی که این گوشیو عرضه میکنه اعتباری داره که مثلا ما بخوایم محصولاتشو بخریم؟ از محصولاتش پشتیبانی میکنه؟ خدمات نرم افزاری داره؟ مثلا آپدیت کردن گوشی هاش به اندروید O ؟ رابط کاربری گوشیش چجوریه اگه میشه این مطالبو تو سایت قرار بدین یا اینکه همین جا جوابمو بدین ممنون میشم چون هیچجایی دربارش نوشته نشده

        • درود بر شما
          به طبع پشتیبانی داخل ایران نداره و مهندساشون تو چین هستن. پس اگر مشکلی پیش بیاد باید گوشیتون به چین ارسال بشه و اونجا تعمیرات لازم انجام بشه.