وان پلاس 5

وان پلاس 5 با قیمتی نسبتا مناسب وارد بازار ایران شد

گوشی موبایل وان پلاس 5 (Oneplus 5) با قیمتی نسبتا مناسب به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است.

شرکت چینی وان پلاس به تازگی از پرچمدار جدید خود با نام وان پلاس 5 رونمایی و فروش آن را آغاز کرد. گوشی وان پلاس 5 یک تلفن هوشمند پرچمدار اما با قیمتی اقتصادی است که مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه‌ی دارد و اولین تلفن هوشمند دنیا با 8 گیگابایت حافظه رم تلقی می‌شود.

قیمت وان پلاس 5 در ایران

از جمله مشخصات سخت افزاری موبایل هوشمند وان پلاس 5 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 شامل چهار هسته پردازشی کریو با فرکانس 2.45 گیگاهرتز و چهار هسته پردازشی کریو با فرکانس 1.9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع Optic AMOLED  با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ همراه با لایه محافظتی گوریلا گلس 5، 6 و 8 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 و 20 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 و 2.6 همراه با فوکوس اتوماتیک، لرزشگیر  EISو فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع اختصاصی Dash Charge، حسگر اثر انگشتو سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی شرکت وان پلاس یعنی Oxygen OS اشاره داشت.

قیمت وان پلاس 5 در ایران

وان پلاس 5

گوشی وان پلاس 5 به عنوان جدیدترین محصول شرکت چینی وان پلاس با قیمت مناسبی به صورت انبوه و غیر رسمی (قاچاق) وارد بازار ایران شده است. وان پلاس 5 با حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت اولیه 2 میلیون و 50 هزار تومان و وان پلاس 5 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت اولیه 2 میلیون 330 هزار تومان وارد بازار ایران شده است. گفتنی است که قیمت این گوشی طبق اعلام کمپانی وان پلاس در بازار جهانی برای نسخه 64 و 128 گیگابایت به ترتیب 479 و 539 دلار است که رنگ نسخه 64 گیگابایت خاکستری و نسخه 128 گیگابایت مشکی است.

ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند وان پلاس 5 را دارید مدتی صبر کنید و در اواخر تیر ماه وان پلاس 5 را خریداری کنید چرا که با ورود بیشتر این محصول طی روزهای آتی به بازار و قرار گرفتن این گوشی در پشت ویترین فروشگاه‌‎های بیشتری در بازار تهران، قیمت آن نیز برای رقابت در فروش کاهش پیدا خواهد کرد.

وان پلاس 5

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که وان پلاس 5 اولین گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم در بازار ایران است که با قیمت نسبتا مناسبی نسب به ورود اولیه دیگر اسمارت فون‌های قدرتمند وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است، طبق بررسی گجت نیوز وان پلاس 5 هیچ مشکلی در آنتن دهی و پشتیبانی از شبکه اینترنت نسل 4 ایران ندارد و با باندهای مخابراتی ایران کاملا سازگار است. همچنین این گوشی با رام گلوبال وارد بازار ایران شده و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

تصاویر اختصاصی ثبت شده با دوربین گوشی وان پلاس 5 توسط تیم گجت نیوز:

نظر شما در رابطه با وان پلاس 5 چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. سلام
    تا حالا از این برند استفاده نکردم ولی به نظر میاد ک خیلی میفیتش عالی باشه بخصوص با رمه ۸ باید سرعت و کارایی خیلی خوبی داشته باشه و اینکه بخاطر حنس بدنش صد در صد خیلی از گوشیهای امروزی مقاوم تره ، بدم نمیاد بخرم و امتحانش کنم .
    خیلی خیلی ممنون بخاطر مطالب خوب و مفیدتون ?

  2. با سلام اگر کسی خریده راهنمایی کنه از کجا باید بخریم ممنون

    • برو پاساژ چهار سو طبقه چهارم نمایندگی شیائومی البته گوشی توش نیست و فقط لوازم جانبی میفروشه ولی هر مدلی بخوای بگی برات همون موقع میاره

  3. فقط آیفون
    این وان پلاس اینا همه ش آشغاله
    سیستم عامل فقط آیو اس من ک سون پلاس ٢۵۶ دارم گاردشم با یدونه وان پلاس یا سامسونگ یا هر گوشی اندروید آشغالی عوض نمیکنم

    • شر وور نگو چپنتا آیفون آشغالت و محدودیتاش

    • میخواستم جوابتو ندم ولی دیدم اگه نزنم تو پوزت بازم از لین اظهار نظرهای مبتدیت میدی کلا بعضیها مثل تو که اطلاعاتشون تو گوشی زیر موزاییک هستش و فقط دنبال مارک بازی هستند باید پولشونو مفت فروشندهای موبایل به جیب بزنن ،در ضمن سون پلاستو بزار در کوزه آبسو بخور چون بدرد لای جرزم تو ایران نمیخوره و جلوی امکانات این گوشی باید لنگ بندازه البته میدونم دارم تو سنگ میخ میکوبم و بیخودی بحث میکنم باهات چون امثال شما فقط دنبال ظاهر هستید هرچند که بدردتونم نخوره آقای ios

  4. این برند معروفه به سخت افزار قوی به نسبت قیمت ولی این مدل واقعا عالیه قیمت جهانی نسخه ۸ گیگ ۵۳۰ دلاره که اینجا باید نزدیک 2 میلیون باشه.

  5. لطفا منبع خبرتون یا همون فروشگاهی که وارد کرده رو هم ذکر کنید

  6. اولین گوشی با 8گیگ رم مال ایسوسه چند ماه پیش معرفی کرد ن وان پلاس

    • سلام دوست عزیز
      حرف شما درست است و ایسوس چندین ماه گذشته موبایلی را با 8 گیگابایت رم تولید کرد اما این گوشی به صورت گلوبال (جهانی) عرضه نشده است همچنین سامسونگ گلکسی اس 8 دارای یک مدل 8 گیگابایت رم است که آن نیز تنها با باندهای مخابراتی چین محدود شده و به صورت جهانی عرضه نشده به همین دلیل وان پلاس 5 اولین تلفن هوشمند با 8 گیگابایت رم به صورت گسترده تلقی می‌شود.
      با تشکر از دقت شما

  7. چرا هنوز u11 وارد ایران نشده ؟

    • سلام
      کارهای ترخیص این موبایل و شروع تبلیغات در حال انجام است و به زودی شاید در اواخر تیر ماه و اوایل مرداد ماه این گوشی نیز وارد بازار ایران شود.
      با تشکر از توجه شما

  8. سلام
    منکه خریدم خیلی خیلی خوش دست وقشنگ
    امکانات وسرعتش عالیه.
    هم زود شارژ میشه هم دیرخالی میشه
    بچه ها وان پلاس روی اپل روکم کرده دمش گرم

  9. سلام اقا دمتون گرم
    چقدر خبرتون جالب بود از این خبرا بیشتر بزارید
    واقعا این گوشی می ارزه امیدوارم 8 گیگش ارزونتر بشه بخریم

  10. اره میخرمش چرااا
    نباید گوشی که بتونه ایفون7+تو سرعت شکست بده نخرید
    گوشی که سامسونگ اس8+موق به شکستش نشده بود عالیییییه

    • چرا دنبال اینجور چیزایین
      آیفون اصلا سیستم عاملش فرق داره
      شکست کجا بوده
      دنبال یه گوشی باشین که نیازتونو برآورده کنه
      این چیزاش همه الکیه

      • باشد.
        شما همون ایفون رو بگیر دستت که سیستم عاملش همچین قفله که یه نرم افزار میخوای نصب کنی باید شاخ غولو بشکنی.
        کسانی که سیستم عامل اپن سورس میخوان ودوست دارن رامها و نرم افزارهای مختلفی رو به راحتی تست کنن میرن سراغ آندروید.