فیجت اسپینر بلوتوثی

اولین فیجت اسپینر بلوتوثی معرفی شد!

فیجت اسپینر بلوتوثی محصولی جدید بوده و به تازگی نخستین نمونه آن معرفی شده است. این فیجت اسپینر را می‌توان با بلوتوث، به گوشی هوشمند خود متصل کرد.

این وسیله سرگرم‌کننده در عصری تبدیل به یکی از محبوب‌ترین گجت‌ها در سراسر دنیا شده که زندگی کاربران، به موبایل هوشمند گره خورده است. آن‌ها حتی با فراگیری ترفندهای فیجت اسپینر نیز قانع نشده‌اند و از آنجایی که در اپلیکیشن فیجت اسپینر نمی‌توان خود وسیله را در دنیای واقعی لمس کرد، روی خوشی به آن نیز نشان نداده‌اند. کاربران دوست دارند همانند هر کار دیگر، این وسیله را هم به نوعی به گوشی هوشمند خود متصل کنند.

یک کمپانی با نام BlueSpin ایده‌ای را برای تبدیل کردن این خواسته کاربران به واقعیت ارائه کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه با صفحه آن در وب سایت Indiegogo، در کمپین حمایت از نخستین فیجت اسپینر بلوتوثی شرکت کنند.

قابلیت‌های فیجت اسپینر بلوتوثی

کاربر بعد از اتصال گجت به گوشی هوشمند یا تبلت به کمک بلوتوث قادر است امتیازهای خود را با دیگر افراد به اشتراک گذاشته و یا آن‌ها را به مبارزه بطلبد؛ هر کاربری که بتواند یک اسپینر خاص را برای مدت زمان بیشتری بچرخاند، پیروز میدان خواهد بود. از آنجایی که سرعت و میزان چرخش هر اسپینر با دیگری متفاوت است، این مسابقه را باید کاملا عادلانه دانست.

فیجت اسپینر بلوتوثی

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن فیجت اسپینر بلوتوثی امکان چت کردن با دیگر کاربران است. این گجت در هر طرف خود مجهز به دکمه‌های حساس به لمس بوده و همچنین یک شتاب‌سنج را به منظور ردیابی حرکت در دل دارد. مزیت وجود چنین سنسورهایی این است که می‌توان سرعت دقیق چرخش و تعداد دفعات آن را به صورت دقیق محاسبه کرد. آن‌ها همچنین می‌توانند در زمانی که با فیجت اسپینر خود حرکت‌های نمایشی انجام داده و آن را بر روی یک انگشت نگه می‌دارید و یا از یک دست به دستی دیگر جابه‌جا می‌کنید، دقت شما را محاسبه کنند.

خوشبختانه باتری کوچک به کار رفته در درون آن قابل تعویض است. شرکت سازنده زمان عرضه نخستین سری محصولات را سپتامبر سال جاری (شهریور ماه) اعلام کرده است. کمپین حمایت از فیجت اسپینر بلوتوثی از ابتدای ماه جولای (دهم تیر) آغاز خواهد شد و برای شرکت در آن، باید 49 دلار پرداخت کنید.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*