ارزیابی کیفی خودروهای داخلی

گزارش ارزیابی کیفی خودروهای داخلی در خرداد 1396 منتشر شد

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزیابی کیفی خودروهای داخلی برای خرداد 96 را منتشر و باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را معرفی کرده است.

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در خردادماه امسال مجموع 89 هزار و 246 دستگاه خودرو در کارخانه‌های کشورمان تولید شد که 99 درصد آن به خودروهای گروه سبک و یک درصد از حجم تولیدات نیز به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت. خودروهای تولیدی در ماه گذشته شامل 50 مدل خودروی سواری یا گروه سبک و 8 مدل خودروی گروه سنگین می‌شد.

در گروه سبک و بخش خودروهای وانت، وانت تندر ایران خودرو با اخذ 3 ستاره کیفی، بیشترین کیفیت را در این کلاس به خود اختصاص داد و شش مدل وانت نیز تنها یک ستاره دریافت کردند. در بخش خودروهای سواری، خودروهای نیو مزدا 3 و گرند ویتارا در رده قیمتی بیشتر از 100 میلیون، کیا سراتو و هیوندای آی 20 در کلاس 75 تا 100 میلیون، هیوندای آی 10 در کلاس 50 تا 75 میلیون، رنو ساندرو، تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 اتوماتیک و پارس تندر در کلاس 25 تا 50 میلیون تومان به عنوان باکیفیت ترین خودروهای داخلی در خرداد 96 معرفی شدند. در رده قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان نیز تمامی محصولات با اخذ تنها یک ستاره در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

در گروه سنگین و بخش خودروهای باری، کشنده ولوو FH500، کشنده اسکانیا G410 و کشنده ولوو FH460 با دریافت 4 ستاره کیفی، بالاترین کیفیت را در میان خودروهای تولیدی داشتند و در بخش مسافربری نیز تنها خودروی تولیدی، اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال بود.

ارزیابی کیفی خودروهای داخلی – 1 تا 31 خرداد 1396

سطح کیفی خودروهای گروه سبک – بخش وانت

ارزیابی کیفی خودروهای داخلی

سطح کیفی خودروهای گروه سبک – بخش سواری

ارزیابی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه سطوح کیفیت خودروهای گروه سبک در اردیبهشت و خرداد 96

ارزیابی کیفی خودروهای داخلی

سطح کیفی خودروهای گروه سنگین

ارزیابی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه سطوح کیفیت خودروهای گروه سنگین در اردیبهشت و خرداد 96

ارزیابی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*