گیفت کارت

خرید گیفت کارت آیتونز، گوگل پلی، پلی استیشن و ایکس باکس به راحتی چند کلیک

آیا میدانید بهترین و مطمئن ترین راه خرید گیفت کارت در ایران چیست ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا راهکاری امن، سریع و مطمئن را برای خرید انواع گیفت کارت به شما معرفی کنیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت یا کارت هدیه یک کارت حاوی اعتبار پولی در فضای مجازی است که برای هدیه دادن بوجود آمده است و همانطور که از اسمش پیداست، این کارت ها پس از خریداری قابل برگشت نیستند. در بسیاری از کشور ها این کارت برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان استفاده میشود اما در کشور عزیزمان ایران، بدلیل محدودیت هایی که برای پرداخت در استورهای گوناگون مانند اپ استور، گوگل پلی، پلی استیشن نتورک، مایکروسافت و … وجود دارد؛ کاربران برای خریداری محصولات مجازی و در بعضی موارد محصولات فیزیکی، مانند: موسیقی، بازی، فیلم، کتاب الکترونیک و غیره از این کارت ها استفاده میکنند.

در حال حاضر در بازار ایران گیفت کارت هایی که بسیار رایج و محبوب شده اند به شرح زیر هستند:

گیفت کارت

گیفت کارت آیتونز

شامل گیفت کارت اپل ۵ تا ۱۰۰ دلاری برای استفاده در اپ استور و خریداری محصولاتی مانند اپلیکیشن بازی برای آیفون یا نرم افزار کاربردی برای کامپیوترهای مک بوک، خرید اعتبار درون برنامه ای مانند جم بازی کلش رویال، خرید موسیقی از اپلیکیشن موزیک و خرید اشتراک اپل موزیک.

گیفت کارت گوگل پلی

شامل گیفت کارت ۱۰ تا ۱۰۰ دلاری برای استفاده در گوگل پلی و خریداری محصولاتی مانند اپلیکیشن بازی برای دستگاه های اندرویدی یا نرم افزارهای کاربردی برای کامپیوتر های خانگی، خرید اعتبار درون برنامه ای مانند جم بازی کلش، خرید موسیقی در گوگل پلی یا خرید اشتراک برنامه های موسیقی مانند اسپاتیفای.

گیفت کارت پلی استیشن

شامل گیفت کارت ۱۰ تا ۱۰۰ دلاری و اشتراک ۳ ماهه تا یک ساله؛ برای عضویت در پلتفرم پلی استیشن تنورک و خریداری محصولات آنلاین شامل بازی های مربوط به پلی استیشن و دانلود آنان و همچنین پرداخت درون برنامه ای بازی ها.

گیفت کارت ایکس باکس

شامل گیفت کارت ۱۰ تا ۵۰ دلاری XBOXو اشتراک یک ماهه تا یک ساله؛ برای عضویت در پلتفرم مایکروسافت و خریداری محصولات آنلاین شامل بازی های مربوط به ایکس باکس و دانلود آنان و همچنین پرداخت درون برنامه ای بازی ها.

خرید گیفت کارت

در حال حاضر فروشگاه های آنلاین متعددی اقدام به فروش گیفت کارت مینمایند، که علاقهمندان میتوانند بوسیله کارت بانکی شتاب بصورت آنلاین اقدام به خرید گیفت کارت مورد نظر خود کنند و کد مربوط به استفاده گیفت کارت بلافاصله پس از پرداخت در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. فروشگاه آنلاین فارسی گیفت با سابقه چند ساله در این زمینه بصورت تخصصی اقدام به فروش انواع گیفت کارت ها نموده است که توانسته است در بین استفاده کنندگان گیفت کارت به یکی از فروشگاه های محبوب این حوزه بدل شود. اطلاع رسانی تخفیف ها، سرعت و کیفیت خرید و همچنین خدمات پس از فروش فارسی گیفت از نکات مثبت این فروشگاه برای جلب رضایت مشتریان است.

گیفت کارت

نماد اعتماد الکترونیک

امروزه خریداران از اهمیت نماد اعتماد الکترونیک که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به یک فروشگاه آنلاین اعطا میگردد با خبر هستند. این نماد بعد از احراز هویت کامل صاحب فروشگاه و احراز مکان فیزیکی دفتر وب سایت به یک فروشگاه عرضه میگردد که این روند صلاحیت یک فروشگاه آنلاین را از فروشگاه هایی که نماد اعتماد الکترونیک ندارند متمایز میسازد.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*