نمونه اولیه قدیمی آیفون 8

تصاویری از یک نمونه اولیه قدیمی آیفون 8 در توییتر منتشر شد

یک نمونه اولیه قدیمی آیفون 8 (iPhone 8) در توییتر رویت شد. این نمونه اولیه آیفون 8 با دیگر تصاویری که تاکنون از پرچمدار آتی اپل دیده‌ایم کاملا متفاوت است.

از آنجایی که اپل در طول سال حداکثر دو یا سه گوشی موبایل روانه بازار می‌کند، افکار کاربران به خوبی بر روی این محصولات متمرکز می‌شود، به همین دلیل میزان شایعات منتشر شدن پیرامون پرچمدار اپل، به اندازه تمام دستگاه‌های اندرویدی دیگر است. امسال در دهمین سالگرد معرفی نخستین آیفون قرار داریم، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود اپل محصولاتی فوق‌العاده را به دنیای تکنولوژی معرفی کند. همین موضوع سبب افزایش بازار شایعات پیرامون دستگاه‌های اپل در مقایسه با سال‌های قبل شده است.

تاکنون رندرهای مختلفی از سه گوشی موبایل آتی اپل دیده و حتی دیاگرام آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس را مشاهده کرده‌ایم. بر اساس تمامی این اخبار، هم‌اکنون مطمئنیم بهترین محصول اپل در سال جاری، به پیروی از سبک داغ طراحی امروز گوشی های هوشمند، دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر خود خواهد بود.

حتی در ویدیوی جدیدترین ماکت آیفون 8 نیز به این موضوع تاکید فروانی شده است. اما تصویر جدیدی که بنیامین گسکین (Benjamin Geskin) در اختیار ما قرار داده کاملا تمامی این مورد را نقض می‌کند. تضاد آن با تمامی شایعات به حدی است که خود وی نیز در مورد حقیقی بودن این نمونه مردد شده است.

نمونه اولیه قدیمی آیفون 8

در این تصاویر که به نظر می‌رسد نمایش‌دهنده یک نمونه اولیه قدیمی آیفون 8 باشند، با یک دستگاه دارای حاشیه‌های قابل توجه در اطراف صفحه نمایش مواجه هستیم. در پایینترین قسمت نمایشگر کلید فیزیکی هوم به چشم می‌خورد، در حالی که انتظار داریم با طراحی دارای حاشیه کم، این کلید نیز حذف شود.

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این نمونه اولیه وجود ندارد. ابعاد دستگاه به صورت دقیق مشخص نشده و معلوم نیست حسگر اثر انگشت، در جلوی دستگاه و همانند همیشه در داخل دکمه هوم جاسازی شده و یا شرکت سازنده این سد امنیتی را به پنل پشتی منتقل کرده است. از آنجایی که تصویری از پنل پشتی وجود ندارد، نمی‌توان درباره دوگانه بودن یا نبودن دوربین آیفون 8 بحث کرد.

اطمینان از سبک طراحی برترین گوشی موبایل سال 2017 اپل تا جایی پیش رفته که مدتی قبل، تصاویری از قاب‌های محافظ آیفون 8 را مشاهده کردیم که به مرحله تولید انبوه رسیده‌اند. بر اساس ظاهر این قاب‌ها، از دوگانه بودن دوربین دستگاه و همچنین ساختار دارای حاشیه کم آن مطمئن شدیم.

نمونه اولیه قدیمی آیفون 8 یا چهارمین آیفون سال 2017 ؟

با در نظر گرفتن تمامی موارد، چند نظریه در مورد این تصاویر جدید مطرح می‌شوند. به جز نظریه تعلق داشتن آن‌ها به یک نمونه اولیه قدیمی آیفون 8 که شرکت از مدت‌ها قبل آن را کنار گذاشته، بعید نیست این تنها یک نمونه تقلبی باشد که هدف از ساخت آن، منحرف کردن ذهنیت کاربران است. همچنین اگرچه بنامین گسکین آن را آیفون 8 خطاب کرده، اما ممکن است با یک نمونه اولیه آیفون 7 اس و یا آیفون 7 اس پلاس مواجه باشیم.

از طرفی دیگر، اپل همیشه درباره اطلاعات محصولات خود پیش از عرضه آن‌ها محافظ‌کارانه عمل می‌کند. بعید نیست به مناسب دهمین سالگرد عرضه نخستین آیفون، امسال شاهد معرفی 4 گوشی موبایل از سوی اپل باشیم. پس ممکن است این تصاویر، به نسخه‌ای به غیر از آیفون 8، آیفون 7 اس و یا آیفون 7 اس پلاس تعلق داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*