پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ

فروش پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ در خاورمیانه آغاز شد + قیمت

فروش پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ (Sony Xperia Touch) با قیمت بیش از 1.500 دلار در کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر امارات و عربستان سعودی آغاز شد.

اواخر خرداد ماه بود که خبر آغاز فروش پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. این محصول درواقع یک پروژکتور جذاب است که در نمایشگاه MWC رونمایی شد و می‌تواند هر سطحی را به یک نمایشگر لمسی تا حداکثر اندازه 23 اینچ و کیفیت HD تبدیل کنید. پس از آن می‌توانید هر سطحی را به یک مکان برای بازی کودکانتان تبدیل کنید و در کنار آن‌ها آرامش را تجربه کنید. سونی موبایل امروز رسما از پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ خود در آسیا پرده برداری کرد و همزمان فروش آن را در برخی از فروشگاه‌های دبی و عربستان سعودی نیز آغاز کرد.

این پروژکتور از ویژگی‌های هوشمند و پاسخگویی شامل حالت عملکرد لمسی هنری، حساسیت مجاورتی و دو بلندگوی استریو برای ارائه تجربه صوتی غنی برخوردار است. پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ از نظر عملکرد و فرم پیشرفته نیز می‌تواند نمایشگری به دو صورت افقی یا عمودی بسته به نیاز شما را تشکیل دهد و به لطف اتصال به وای فای، شما را به فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی مرتبط سازد تا جهت استفاده اقدام به دانلود بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی مورد علاقه خود کنید.

عملکرد پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ

قیمت پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ

اکسپریا Touch همچنین از متریال بسیار با کیفیتی تولید شده و عمر مصرف مفید طولانی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. این محصول هم اکنون در فروشگاه سونی در مرکز خرید Dubai Mall شهر دبی و فروشگاه Jumbo در Mall of Emirates با قیمت 5700 درهم معادل 1.550 دلار  به فروش می‌رسد. در ریاض، جده و دمام کشور عربستان سعودی نیز این محصول با قیمت 5799 ریال معادل 1.546 دلار قابل خریداری خواهد بود. در حال حاضر متاسفانه قیمت و زمان عرضه رسمی این محصول خلاقانه سونی در بازار کشورمان مشخص نیست و اگر علاقه‌مند به خریداری پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ هستید می‌توانید آن را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی کشورهای حاشیه خلیج فارس خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*