انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی ؛ گجتی برای رفع استرس یا استرس‌زایی بیشتر؟

انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی یک زنگ خطر برای والدین است. اگر برای فرزند خود فیجت اسپینر دیحیتالی خریداری کرده‌اید، باید حین شارژ شدن مراقب آن باشید.

در مطلب معرفی اولین فیجت اسپینر بلوتوثی به این موضوع اشاره کردیم که فعالان دنیای تکنولوژی، طاقت دیدن یک گجت بسیار محبوب اما ساده را نداشتند، به همین دلیل نسخه دیجیتالی آن را خیلی سریع نیز روانه بازار کردند که البته قابلیت‌های بسیار بیشتری را به کاربر ارائه می‌کند. بعد از ارائه چند محصول دیگر این‌چنینی، زنگ خطرها به صدا در آمده‌اند، چرا که تنها در طول یک هفته، دو کاربر اهل میشیگان آمریکا گزارش‌هایی مبنی بر انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی خود ارائه کردند.

انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی

فیجت اسپینر در ابتدا به عنوان وسیله‌ای برای رفع استرس پا به میدان گذاشت، اما امروز می‌بینیم به وسیله‌ای استرس‌زا تبدیل شده است! یکی از ویژگی‌های مشترک دو گجتی که منفجر شده‌اند، وجود اسپیکرهای داخلی در درون آن‌ها است که می‌توان بعد از اتصال به گوشی موبایل از طریق بلوتوث، موسیقی پخش کرد. در گزارش‌ها اعلام شده این دو فیجت اسپینر، به ترتیب بعد از 30 و 45 دقیقه اتصال به برق منفجر شده‌اند.

بر اساس گزارش یکی از این دو کاربر، وی در حالی که در طبقه پایین منزل خود بوده، با شنیدن صدای جیغ فرزندش در طبقه‌ای دیگر سراسیمه به سوی او رفته و در ادامه با یک فیجت اسپینر در حال آتش گرفتن مواجه شده است. او خیلی سریع گجت را برداشته و آن را در داخل سینک ظرف‌شویی انداخته است. وی تصریح کرده فیجت اسپینر فرزندش در حال دود کردن نبوده است، بلکه شعله‌های آتش را هر چند کوتاه و کوچک به چشم دیده است.

این کاربر به دیگر افرادی که ممکن است کودک آن‌ها از هر گونه وسیله دیجیتالی دارای باتری استفاده کند اخطار داده است. به عقیده وی، هر چیزی که نیاز به شارژ شدن دارد باید در زمان تجدید نیرو، با فاصله قابل توجه کنار گذاشته شود. روز به روز تعداد اسباب‌بازی‌های این‌چنینی بیشتر می‌شود و به همین دلیل والدین باید دقت بیشتری به خرج دهند. نکته بسیار جالب اینجاست که این مادر تلاش کرده به هر نحو، سازنده این فیجت اسپینر بلوتوثی را پیدا کند، اما بر روی جعبه آن فقط نوشته شده : «ساخته شده در چین».

انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی

کاربر دومی که با انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی مواجه شده، از عدم توجه سازندگان به ایمنی بسیار گله‌مند است. به گفته وی، نه تنها در جعبه این گجت راهنمایی برای نحوه شارژ کردن صحیح آن وجود نداشت، بلکه هیچ شارژری نیز همراه با آن عرضه نشده بود! از آنجایی در بازار هر شارژر با ولتاژی متفاوت و مطمئنا نامناسب با باتری فیجت اسپینر دیجیتالی کار می‌کند، احتمال بروز چنین حوادثی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نتایج انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی

فیجت اسپینرها وسایل جالبی هستند که با کنار گذاشتن ایده رفع‌ استرس، دیدن چرخش آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز است. اما متاسفانه برخی شرکت‌ها امروزه دوست دارند هر گجتی را به نوعی به گوشی های هوشمند متصل کنند. با انفجار فیجت اسپینر بلوتوثی ، والدین به طور کل نسبت به این گجت سرگرم‌کننده بدبین شده و دیگر بین دیجیتالی بودن و یا نبودن آن تفاوتی قائل نمی‌شوند. با رخ دادن مجدد چنین اتفاقاتی ممکن است فیجت اسپینر خیلی زود به خاطرات بپیوندد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*