بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید و آی او اس (تا 11 تیر 96)

بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید و آی او اس (تا 11 تیر 96)

در این مقاله به معرفی تصویری بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید و آی او اس عرضه شده تا 11 تیر 96 در پلی استور و گوگل پلی خواهیم پرداخت.

هفته‌ی دیگری از دنیای بی‌کران اپلیکیشن ها گذشت و ما مطابق همیشه با پرسه زنی در دو فروشگاه پلی استور و گوگل پلی، گلچینی از بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید و آی او اس را برای شما انتخاب کرده‌ایم. این هفته ما یک اپلیکیشن بسیار جذاب جدید برای تمرینات مخصوص سگ‌ها، یک جفت ابزار برای موزیسین‌های پلتفرم آی او اس، یک آیکون پک برای اندروید، یک لانچر قفل کودک و چندین اپلیکیشن کاربردی و مفید دیگر را برای شما آورده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های جدید آی او اس

Puppr

قیمت: رایگان | دانلود

Puppr

یکی از بهترین اپلیکیشن های جدید این هفته یک گزینه عالی برای صاحبان سگها است. آیا شما هم یک سگ خانگی دارید و نمی‌توانید چگونه باید آن را تمرین دهید؟ این اپلیکیشن گنجینه‌ای از آموزش‌های مناسب سگ ها و طریقه درست آموزش دادن به آنها، از حرکات خنده‌دار گرفته تا دستورات مفید است.

این اپلیکیشن تمرینات کلیکر را ترویج می‌دهد و حتی برای آنکه همه چیز طبیعی باشد، اگر شما یک دستگاه کلیکر نداشته باشید صدای آن را به تقلید پخش می‌کند. البته توصیه ما به شما این است که حتما یک کلیکر واقعی تهیه کنید، زیرا شما ناخودآگاه به سگ خود این را القا می‌کنید که هر زمانی گوشی در دست شماست قصد آموزش دادن به آن را دارید.

Go Sukc a Lemon

قیمت: 2.99 دلار | دانلود

Go Sukc a Lemon

این برنامه به طرز شگفت انگیزی به شما کمک می‌کند تا از طریق تمرین‌های مختلف و مجموعه‌ای از اطلاعات، هوش عاطفیتان را بالا ببرید.

Translate extension for Safari

قیمت: رایگان | دانلود

Translate extension for Safari

گوگل کروم دارای این ویژگی بومی است که به شما اجازه می‌دهید پس از تماشای یک وب سایت، آن را به زبان‌های مختلفی ترجمه کنید. شما به لطف این افزونه می‌توانید دقیقا همین کار را بر روی مرورگر سافاری آیفون خود انجام دهید. فقط کافیست آن را نصب کرده و به اشتراک بگذارید. زمانی که شما بر روی دکمه مربوط به صفحه “Share” در زیر یک وب سایت ضربه بزنید، یک گزینه جدید به نام “Translate Website” را مشاهده خواهید کرد که با ضربه بر روی آن نسخه ترجمه وب سایت مورد نظر به زبان دلخواهتان تحویل خواهید گرفت.

OctoPanel

قیمت: 1.99 دلار | دانلود

OctoPanel

این یک اپلیکیشن ریموت کنترل برای پرینتر سه بعدی شما است. OctoPanel از دماها، محورهای معکوس و حرکات، همگی بر بستر اینترنت پشتیبانی می‌کند.

Eos 2

قیمت: 5.99 دلار | دانلود

Eos 2

این یک اپلیکیشن بسیار مناسب برای موزیسین‌های آی او اسی است که می‌توانند به لطف آن صداهای مختلف Reverb را بر روی گوشی و یا تبلت خود داشته باشند. این محصول حاوی صدها گزینه است و خیلی سخت است که یک صدای بی‌کیفیت را بخواهید از آن استخراج کنید!

Ravencroft 275 Piano

قیمت: 35.99 دلار | دانلود

Ravencroft 275 Piano

یکی دیگر از اپلیکیشن های ساخت موسیقی برای تلفن های هوشمند، همین برنامه است که یک شبیه ساز پیانو فوق‌العاده نزدیک به واقعیت با صداهایی با کیفیت است. این برنامه حتی از کیبوردهای MIDI هم پشتیبانی می‌کند و حدود 1 گیگابایت سمپل‌های آماده را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

Redacted

قیمت: 0.99 | دانلود

Redacted

آیا می‌خواهید تصاویرتان را به اشتراک بگذارید، اما گاهی اوقات درون آن‌ها چهره‌ای یا شماره‌ای است که نباید مشخص باشد؟ این اپلیکیشن به شما سه گزینه مختلف را برای این کار می‌دهد: پیکسلی کردن، تار کردن و یا سیاه کردن.

با این سه گزینه می‌توانید آن محتوایی که قصد دارید در تصویر شما نامشخص باشند را سربنیست کنید. قیمت اپلیکیشن Redacted تنها 1 دلار است.

بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید

Firefox Focus

قیمت: رایگان | دانلود

Firefox Focus

این یک مرورگر شخصی است که شما را مطمئن می‌سازد هیچ ردیاب وبی شما را دنبال نکند و کوکی‌ها همراه با رمزهای عبور شما همیشه به صورت خودکار حذف می‌شوند. این مرورگر توسط موزیلا ساخته شده است.

Child Lock Launcher

قیمت: رایگان | دانلود

Child Lock Launcher

آیا فرزندان شما هم خیلی سخت از گوشی خود دل می‌کنند و مدام از آن استفاده می‌کنند؟ این اپلیکیشن لانچر به شما اجازه می‌دهد تا محدودیت‌های زمانی را برای فرزندانتان جهت استفاده از گوشی تنظیم کنید. بدون شک استفاده از این لانچر یک ایده‌ی بسیار مناسب برای تنظیم خواب فرزندانتان در ساعات پایانی شب نیز خواهد بود.

Triangle

قیمت: رایگان | دانلود

Triangle

این یک اپلیکیشن ذخیره دیتا ساخت گوگل است. این درست است که گوگل داخل خود گوگل نیز چنین قابلیتی را گنجانده است، اما این اپلیکیشن دسترسی‌های عمیق‌تری را در اختیار شما قرار خواهد داد، به شما اجازه می‌دهد بدانید کدام اپلیکیشن چگونه از دیتا استفاده می‌کند و حتی می‌توانید محدودیت‌های مجزایی را نیز برای هر اپلیکیشن تنظیم کنید.

Grasshopper

قیمت: رایگان | دانلود

Grasshopper

آیا قصد یادگیری کدنویسی دارید؟ این را می‌دانید که باید کد را به طور کامل درست بنویسید، در غیر این صورت آن برنامه اجرا نخواهد گفت؟ در هر صورت این یک راهنما مخصوص افراد مبتدی است که ادعا می‌کند حتی اگر 5 دقیقه در روز نیز با آن کار کنید، به شما کدنویسی را خواهد آموخت.

Shortcutter Quick Settings

قیمت: رایگان | دانلود

Shortcutter Quick Settings

همانطور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، مربوط به تنظیمات سریع دستگاه شما خواهد بود. اپلیکیشن Shortcutter Quick Settings به شما اجازه خواهد داد صدها تنظیمات مختلف را به سایه نوتیفیکیشن‌ها در اندروید نوقا اضافه کنید.

English Grammar Basics

قیمت: رایگان | دانلود

English Grammar Basics

تیتر اپلیکیشن به خوبی می‌تواند عملکرد آن را نیز توصیف کند. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید آموزش‌های سطحی گرامر زبان انگلیسی را دریافت کنید.

Mina Icon Pack Pro

قیمت: رایگان | دانلود

Mina Icon Pack Pro

این یک بسته ارزشمند از آیکون‌های عجیب و غریب است. ما آن‌ها را زشت می‌دانیم، اما برای برخی از دلایل نمی‌توانیم به راحتی چشممان را بر روی آنها ببندیم. در هر صورت، ما مطمئن هستین که ترکیب آن‌ها با برخی از لانچرها می‌تواند رابط کاربری گوشی شما را جذاب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*