تور کیش و اصفهان در صدر تورهای ایران

برای سفر به هر شهری که مد نظرتان است باید در جایی سکونت کنید که در کنار امنیت و آرامش امکاناتی با کیفیت و مناسب داشته باشید تا بتوانید در کنار دوستان یا خانوادتان لحظاتی مملو از نشاط و شادی داشته باشید و از سفر خود به اندازه کافی لذت ببرید که این مهم تنها با اقامت در هتل یا خانه ی شخصی شما برآورده می شود ولی چون نمی توان در هر شهری خانه مسکونی داشت هتل بهترین پیشنهاد برای شما است.با توجه به رسیدن به تعطیلات تابستانی بسیاری از خانواده ها در پی تهیه و آماده سازی اقدامات برای سفر هستند.محبوب ترین تورهای داخلی عبارتند از تور اصفهان، تور کیش و تور شیراز که هریک از زیبایی و ویژگی بسیار متفاوتی برخوردار بوده و بین خانواده ها و جوانان بسیار محبوب بوده.

رزرو هتل یکی از مهمترین اقدامات برای مسافرت است و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که شما بخواهید به همراه خانواده سفر کنید. برای این کار نیز می توانید به آژانس های هواپیمایی مراجعه و به راحتی برنامه سفر خود را معین کنید. در ادامه چند مورد از معروفترین هتل های شیراز ، کیش و اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

هتل شیراز

شیراز یکی از توریست پذیر ترین شهرهای ایران است که یکی از هتل های آن هتل شیراز است. نزدیک بودن به دروازه قرآن و باغ های شیراز، دسترسی به اماکن تاریخی تخت جمشید، حافظ و سعدی،امکان دسترسی کاملا آسان به فرودگاه و شاهراهای اصلی کشور، این هتل را از نظر مکانی، به شرایطی بسیار خاصی برخوردار کرده است.

این هتل در کنار پایبندی به تمام تعهداتش با ارائه عالی‌ترین درجه خدمات گردشگری در شهر شیراز،بر آن است تا با بالا بردن کیفیت و بروزرسانی سطح دانش پرسنل، تجهیزات و خدمات، سالیان پیاپی بهترین گزینه جهت ارائه خدمات لوکس و پذیرایی به نسل امروز و نسل آینده باشد. ترویج فرهنگی در صنعت گردشگری کشور با ارائه خدمات استثنایی و بسیار بالاتر از انتظار میهمانان داخلی و خارجی بعنوان چشم انداز این هتل محسوب شده است.

هتل شایگان کیش

این هتل یکی از توریست پذیر ترین هتل های جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۱ مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر یکی از بهترین هتل های کیش به حساب می آید. همانطور که گفتیم تور کیش یکی از محبوب ترین تورهای داخلی است و مسافران بسیاری از اقسا نقاط ایران و البته کشور های خارجی برای سیاحت به این جزیره می آیند. این هتل با ۱۵ هزار متر مربع سازه پیش ساخته در بهترین نقطه جزیره کیش قرار گرفته است. همین موقعیت جغرافیایی بکر سبب شده است تا دستیابی به مرکز های خرید مانند پردیس ، پانیذ و هایپر مارکت و جاذبه های طبیعی مانند اسکله و سازمان های اداری برای گردشگران فوق العاده آسان باشد. کارکنان مجرب و خوش اخلاق هستند و پذیرش را با سرعت تمام انجام خواهند داد.

از جمله امکانات این هتل می توان به این اشاره کرد که در این هتل ۵ ستاره ۱۴۰ باب اتاق به صورت اتاق های دو تخته ، سوئیت یک خوابه با ظرفیت ۳ الی 4 نفر و آپارتمان برای اقامت مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است.

هتل عباسی اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای معروف دنیا است که از جاذبه ها و آثار دیدنی بسیار زیادی برخوردازر بوده و سالانه گردشگران خارجی بسیاری برای دیدن آثار هنری آن به اصفهان سفر می کنند.

هتل عباسی یکی از هتل های محبوب در اصفهان است؛ از جمله جذابیت های این هتل می توان به معماری بی نظیر در بین تمامی هتل های اصفهان اشاره کرد یکی از هتل های بزرگ اصفهان و حتی کشور ایران به شمار می رود.

معماری این هتل به دوره صفوی باز می‌گردد؛ زمانی که مادر شاه سلطان حسین صفوی مدرسه چهار باغ اصفهان را بنا کرد موقوفات بسیار زیادی را به آن اختصاص داد که یکی از این موارد کاروانسرای مادر شاه بود که هم جوار مدرسه چهار باغ واقع شده بود. با اینکه کانروانسرای عباسی در زمان حمله مغول ها همانند بقیه ساختمان های باستانی اطرافش نابود شد اما هنوز طرح های باقی مانده بر روی دیوار ها از دوره ی محمدشاه نشان می‌دهد که این کاروانسرا چه پیشینه عمیقی دارد.

همچنین در ادامه می توان به این مورد اشاره کرد که هتل عباسی ۲۲۴ اتاق یک تخته، دو تخته و پردیس ، سوئیت پردیس، قاجار، صفوی و آپارتمان های دوخوابه دارد که همگی با استاندارد های بین المللی و جهانی تطبیق داده شده است. لازم به ذکر است که تاکنون گروه های زیادی از مقامات سیاسی و فرهنگی کشور های مختلف جهان در این هتل اقامت کرده اند .

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*