ٌصرفه جویی در مصرف باتری آیفون

صرفه جویی در مصرف باتری آیفون و راه‌های فعال‌سازی آن

صرفه جویی در مصرف باتری آیفون از سال پیش با اضافه شدن گزینه low power mode ساده شد. اما چگونه می‌توان بدون ورود به بخش Settings و با یک دستور ساده آن را روشن کرد؟

سال گذشته با آمدن iOS9 ترفندهای صرفه جویی در مصرف باتری هم به آیفون راه پیدا کرد. یکی از این ترفندها روشن کردن low power mode بود. زمانی که باتری آیفون شما به 20 درصد می‌رسد low power mode با تایید شما روشن می‌شود اما نیازی نیست منتظر شوید تا حجم باتری به 20 درصد برسد. برای روشن کردن low power mode علاوه بر رفتن به Settings گوشی، راه‌های ساده‌تر دیگری هم وجود دارد.

استفاده از دستور صوتی

به راحتی می‌توانید از Siri بخواهید که گوشی شما را به حالت صرفه جویی در مصرف باتری ببرد. برای این کار فقط باید جمله Hey Siri, turn on low power mode را به زبان بیاورید. عبارت Hey Siri بدون نیاز به فشردن کلید خانه، Siri را برای شما فعال می‌کند. برای خاموش کردن حالت صرفه جویی در مصرف باتری باید کلید خانه را بگیرید تا Siri فعال شود، سپس عبارت Turn off low power mode را به تکرار کنید (از آن‌جا که قابلت Hey Siri در حالت low power mode غیر فعال است، باید به صورت دستی با فشردن کلید خانه Siri را صدا کنید).

با استفاده از 3D Touch

اگر قصد استفاده از دستور صوتی را ندارید، راه سریع دیگری برای فعال سازی حالت صرفه جویی در مصرف باتری آیفون وجود دارد. Settings را زده و فشار دهید تا منوی جدیدی برای شما باز شود. از بین گزینه‌ها Battery را انتخاب کنید. این کار شما را مستقیما به صفحه تنظیمات باتری درون Settings می‌برد و به راحتی می‌توانید حالت low power mode آیفون را فعال نمایید.

صرفه جویی در مصرف باتری آیفون

زمانی که در حالت صرفه جویی در مصرف باتری آیفون هستید قابلیت‌های خاصی از گوشی شما غیر فعال می‌شوند؛ از جمله به‌روزرسانی ایمیل، رفرش شدن برنامه‌ها در پس‌زمینه، دانلود خودکار و البته تعدادی از افکت‌های تصویری گوشی. علاوه بر این‌ها گوشی شما به جای 1 دقیقه بعد از 30 ثانیه auto-lock می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*