شیائومی شیرون

شیائومی شیرون : پرچمدار مرموز چینی‌ها با 8 گیگابایت رم و نمایشگر 6 اینچی

شیائومی شیرون (Xiaomi Chiron) پرچمدار بعدی شرکت چینی شیائومی خواهد بود که با یک نمایشگر 6 اینچی غول پیکر و 8 گیگابایت حافظه رم، می‌تواند زنگ خطر را برای دیگر سازندگان به صدا درآورد.

اگرچه این نام برای اولین بار است که شنیده می‌شود، ولی منظور از اسم رمز شیرون می‌تواند همان می 7 (Xiaomi Mi 7) باشد.

بر اساس شایعات مختلف، صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن 1080×2160 و نسبت تصویر 9:18 که احتمالا توسط جپن دیسپلی تامین خواهد شد، مهم‌ترین ویژگی گوشی جدید شیائومی است. این احتمال وجود دارد که چینی‌ها از نمایشگر 6 اینچی و جدید Full Active این کمپانی که اخیرا معرفی شده، استفاده کنند.

در ماه‌های اخیر، ال جی و سامسونگ با معرفی نمایشگرهای غیر متعارف و عرضه پرچمداران خود با شکلی متفاوت، راهی جدید را در دنیای گوشی های هوشمند آغاز کرده‌اند که باعث شده برخی شرکت‌ها همچون شیائومی نیز بخواهند این روند را دنبال کنند. هرچند، اگر ما بخواهیم کمی دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم، این شیائومی بود که سال 2016 گوشی می میکس را با نسبت تصویر 17:9 عرضه کرد. در حقیقت چینی‌ها نیز در این راه پیشگام بوده و در آن زمان صرفا قصد عرضه یک مدل مفهومی و آزمایشی را نداشتند.

با این حال، قطعا استفاده از یک نمایشگر 18:9 با کاهش حداکثری حاشیه‌های صفحه نمایش همراه خواهد بود. به همین جهت احتمالا گوشی بعدی شیائومی ادامه دهنده راه می میکس، جی 6 و یا گلکسی اس 8 باشد.

پیشتر نیز اعلام شده بود این گوشی همراه با حافظه رم 8 گیگابایتی تولید می‌شود؛ در این صورت شیائومی شیرون تنها رقیب وان پلاس 5 در این زمینه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*