اتومبیل های ولوو

تمام اتومبیل های ولوو تا سال 2019 الکتریکی خواهند شد

به نقل از مدیرعامل شرکت ولوو، تمامی اتومبیل های ولوو تا سال 2019 الکتریکی خواهند شد که به دو دسته خودروهای تمام الکتریکی و خودروهای هیبریدی تقسیم می‌شوند.

ولوو رسما اعلام کرده است که از سال 2019 میلادی، تمامی اتومبیل های جدیدش را تمام الکتریکی یا هیبریدی خواهد ساخت که بدون شک گام موثری در ایجاد گزینه‌های سبز برای وسایل نقلیه است. هاکان ساموئلسن (Hakan Samuelsson) مدیرعمل ولوو در این مورد می‌گوید:

این اطلاعیه، پایان دوران موتورهای احتراقی را اعلام می‌کند. ولوو قصد دارد 1 میلیون خودرو الکتریکی را تا سال 2025 به فروش برساند. هنگامی که ما این را اعلام کردیم، به معنای آن است که می‌دانیم چگونه برنامه خود را جلو ببریم.

خودروساز سوئدی در نظر دارد اتومبیل های خود را در رنج‌های مختلفی به فروش برساند.

برخی از آن‌ها تمام الکتریکی هستند در حالی که برخی دیگر نیز هیبریدی هستند. 5 خودرو الکتریکی بین سال‌های 2019 الی 2021 وارد بازار خواهند شد که سه مدل آن‌ها با برند ولوو و دو مدل دیگر نیز با برند اتومبیل های الکتریکی فوق‌العاده قدرتمند Polestar به فروش خواهند رسید. این به خاطر مردم است. تقاضای خودروهای الکتریکی به طور فزاینده‌ای توسط مردم بیشتر شده است و ما می‌خواهیم به نیازهای فعلی و آینده مشتریانمان پاسخ دهیم. شما هم اکنون نیز می‌توانید هر کدام از اتومبیل های ولوو (الکتریکی) که می‌خواهید را انتخاب کنید.

اتومبیل های ولوو

شرکت‌های خودروساز به طور فزاینده‌ای در مسیر نیاز به توسعه خودروهایی سازگار با محیط زیست، به عنوان مبارزه بشریت با تغییرات جوی و پیامدهای آن برای جامعه گام برمی‌دارند. شرکت سازنده خودروهای الکتریکی تسلا اینک ثروتمندتر از کمپانی فورد است، این درحالیست که فروش فورد طیف وسیع‌تری از اتومبیل‌ها را تشکیل می‌دهد. در سال 2016، فورد 6.7 میلیون دستگاه اتومبیل فروخت در حالی که تسلا در سه ماهه نخست سال 2017 میلادی 25 هزار خودرو را تحویل داده است. با تمام این تفاسیر، اتومبیل های الکتریکی راه زیادی را در پیش دارند، رسانه Financial Times گزارش می‌دهد که به طور کلی در سال گذشته میلادی تنها 1 درصد تمامی خودروها در سراسر جهان الکتریکی بوده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*