نسخه سفارشی و لوکس نوکیا 3310 جدید

نسخه سفارشی و لوکس نوکیا 3310 جدید منقش به تصویر ترامپ و پوتین !

فروش نسخه سفارشی و لوکس نوکیا 3310 جدید همراه با تصویری از رییس جمهور ایالات متحده آمریکا و روسیه (ترامپ و پوتین) در کنار یکدیگر با قیمت بیش از 2 هزار دلار آغاز شد.

جلسه G20 Hamburg Summit که در روزهای هفتم و هشتم جولای (شانزدهم و هفدهم تیر ماه) در شهر هامبورگ آلمان و با حضور روسای جمهور بیست کشور برگزار می‌شود، تبدیل به نقطه تمرکز رسانه‌های خبری شده است. اگرچه این جلسه تنها طی دو روز برگزار می‌شود، اما به خاطر جمع شدن بیست مورد از برترین اقتصادهای جهان کنار یکدیگر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رسانه‌های خبری بیش از پوشش خود رویداد، بر روی آشوب‌ها، اعتراضات و راهپیمایی‌هایی متمرکز شده‌اند که در جریان چنین رویدادهایی رخ می‌دهند.

حال شرکت روسی Caviar که در زمینه ساخت گوشی های سفارشی‌سازی شده (از لحاظ ظاهری) و لوکس فعالیت می‌کند، این بار تصمیم گرفته به جای یک گوشی هوشمند، ظاهر یک تلفن همراه ساده را مجلل کند. این شرکت به عنوان سوژه کار، این اعتراضات را مد نظر قرار داده است.

به همین دلیل در نسخه سفارشی نوکیا 3310 سال 2017 که این شرکت به تازگی معرفی کرده، شاهد قرارگیری تصویر روسای جمهور دو کشور ابر قدرت دنیا در کنار یکدیگر هستیم. به عنوان نمونه‌ای دیگر از محصولات شرکت Caviar می‌توان از نسخه پوکمون گو آیفون 6 اس یاد کرد که در حال حاضر، در زمره 7 گوشی هوشمند لوکس بازار قرار می‌گیرد.

نسخه سفارشی و لوکس نوکیا 3310 جدید

در بدنه تیانیومی نسخه لوکس نوکیا 3310 جدید روکشی از جنس یک نوع فولاد بسیار مستحکم قرار گرفته است. با وجود تمامی ویژگی‌های ظاهری که این گوشی موبایل دارد، هیچ چیز به اندازه تصویر ترامپ و پوتین در کنار یکدیگر چشم‌نوازی نمی‌کند! شاید اینجا، تنها مکانی باشد که این دو بتوانند خیلی آرام کنار یکدیگر قرار بگیرند!

هدف از ساخت نسخه سفارشی و لوکس نوکیا 3310 جدید

این شرکت روسی در وب سایت خود، فلسفه خلق نسخه سفارشی و لوکس نوکیا 3310 جدید با چنین طرحی را تشریح کرده است. به گفته آن، در پشت گوشی شاهد نگاه مستقیم روسای جمهور دو کشور ابر قدرت به یک سمت هستیم که نشان می‌دهد آن‌ها برای افزایش همکاری و بهبود رابطه میان آمریکا و روسیه تلاش می‌کنند.

نسخه سفارشی و لوکس نوکیا 3310 جدید

البته، صورت هر دو نفر از سمت چپ ترسیم شده است که بعید نیست به نظر برخی افراد خوش نیاید. این شیوه‌ای است که همواره چهره رهبران بزرگ کشورهای کمونیستی در قدیم ترسیم می‌شدند. به عقیده شرکت سازنده، استفاده از تیتانیوم سخت شده نشان از دشواری حفاظت از عدالت و منافع دو کشور دارد. اگرچه نسخه اورجینال این گوشی تنها 50 دلار قیمت دارد، اما قیمت نسخه سفارشی نوکیا 3310 جدید برابر 2 هزار و پانصد دلار است! این شرکت یک نسخه دارای طرح پوتین – ترامپ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را نیز ساخته است که هر دو 3 هزار و پنجاه دلار قیمت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*