افزایش بازدهی اچ تی سی

افزایش بازدهی اچ تی سی به لطف عرضه اچ تی سی یو 11

افزایش بازدهی اچ تی سی در ماه گذشته میلادی نشان از وضعیت خوب این شرکت در مقایسه با ماه‌های قبل دارد. این اتفاق را باید مدیون معرفی اچ تی سی یو 11 دانست.

با گذشت چند ماه از زمان معرفی اچ تی سی یو 11 اکنون می‌توانیم درباره رویکرد کاربران سراسر جهان نسبت به آن صحبت کنیم. این گوشی موبایل محصولی موفق بوده و کاربران بسیار زیادی به خرید آن مشتاق شده‌اند، به حدی که توانسته یک تنه به افزایش سودآوری اچ تی سی کمک کند. ماه گذشته را باید از نظر سرمایه و سودآوری، بهترین ماه سال برای این شرکت تایوانی بدانیم.

افزایش بازدهی اچ تی سی

سود حاصل از فروش محصولات این شرکت در ماه ژوئن، 50 درصد در مقایسه با ماه پیشین آن افزایش داشته است. معرفی اچ تی سی یو 11 به ماه آوریل (سه ماه پیش) برمی‌گردد. عرضه این مدل در بازارهای سراسر جهان و شناساندن توانایی‌های آن به کاربران نیز حدود یک ماه زمان برده است و در نهایت همه تلاش‌ها در ماه ژوئن به ثمر نشسته‌اند.

سود کل این ماه برابر 225.2 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با ماه می سال 2016 -زمان عرضه اچ تی سی 10- به مراتب بیشتر است. افزایش بازدهی به میزان 50 درصد از آنجایی ناشی می‌شود که میزان فروش اچ تی سی یو 11 از پرچمداران سال‌های قبل این شرکت بیشتر است.

افزایش بازدهی اچ تی سی

به گفته DigiTimes، این شرکت موجودی پرچمدار جدید خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است، به این معنی که در ماه‌های آتی نیز باید منتظر افزایش بازدهی اچ تی سی باشیم. همچنین این شرکت تصمیم گرفته محصول قدرتمند خود را به بازارهای بیشتری عرضه کند. با حضور اچ تی سی یو 11 در کشورهای بیشتر، میزان فروش و در ادامه سودآوری ناشی از آن نیز بیشتر خواهد شد.

تداوم افزایش بازدهی اچ تی سی

بر اساس زمزمه‌هایی که اخیرا به گوش می‌رسند، اچ تی سی سال بسیار پرکاری را در پیش رو خواهد شد، چرا که احتمالا وظیفه ساخت دو گوشی موبایل گوگل پیکسل 2 گوگل پیکسل ایکس ال 2 به این شرکت سپرده خواهد شد. همچنین گفته می‌شود تا رسیدن به انتهای سال جاری، یک گوشی موبایل مجهز به قابلیت اج سنس دیگر معرفی خواهد شد که ممکن است به خاطر داشتن این ویژگی، مجددا فروش خوبی را تجربه کند.

افزایش بازدهی اچ تی سی

البته اج سنس نمی‌تواند ویژگی کلیدی و متمایزکننده پرچمدار جدید این شرکت تایوانی باشد، چرا که به عقیده تعداد قابل توجهی از کاربران، با وجود کاربردی بودن، نوآوری خاصی در آن دیده نمی‌شود. به عنوان دیگر برگ برنده این مدل باید به دوربین اچ تی سی یو 11 اشاره کرد که به عقیده وب سایت تخصصی DxOMark، بهترین دوربین گوشی موبایل تا به امروز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برای اینکه شرکت اچ تی سی هیچ برنامه فروشی در ایران نداره به همین خاطره که پیدا کردن گوشی با گارانتی یه مقدار سخته،خودم طرفدار دو اتیشه این شرکتم ولی متاسفانه برای مسایل مالی تو ایران خدمات انچنانی نمیده ولی برعکس در کشورهای عربی بخصوص امارات با ارایه جوایز ارزنده به صورت رایگان فروش خوبی داره،متاسفانه در ایران شارژر هدست این گوشی عوض میشه و باید مبلغی حدود سیصد هزار تومن اضافه پرداخت کنیم،البته خلاصه گفتم امیدوارم متوجه شده باشین

  2. امیدوارم بهتر بدرخشه htc

  3. پس چرا به ایران نمیاد