برنامه اپل برای آیفون های سال 2018 خود پس از عرضه آیفون 8 چیست؟

در حالی که اپل امسال از سه آیفون جدید شامل آیفون 8 رونمایی خواهد کرد، این سوال در ذهن شکل می‌گیرد که برنامه اپل برای آیفون های سال 2018 خود چیست؟

طی چندین سال اخیر، همواره اپل یک سال پس از عرضه نسل جدید گوشی های آیفون خود از یک مدل بازطراحی شده با پسوند “S” رونمایی می‌کند. سال گذشته، این کمپانی از گوشی های خانواده آیفون 7 خود رونمایی کرد که نسبت به نسل پیشین خود تفاوت ظاهری چندان زیادی نداشتند، اما به نقل از نشریه ژاپنی Nikkei، دو سال آینده برای آیفون ها کاملا انقلابی و جذاب خواهد بود.

با توجه این گزارش جدید، اپل احتمالا آیفون های سال 2018 خود را در سه مدل مختلف عرضه خوهد کرد. هر سه آن‌ها ظاهرا از نمایشگرهای اولد برخوردارند که از تکنولوژی جدیدتری همراه با رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و مصرف بهینه‌تر باتری نسبت به نمایشگرهای ال سی دی کنونی بهره می‌برند. اما پیش از آن اپل امسال در نظر دارد از یک گوشی پرمیوم و جذاب به نام آیفون 8 نیز پرده برداری کند که از هر نظر می‌تواند بهترین گوشی بازار لقب گیرد. ظاهرا آیفون 8 فاقد کلید هوم خواهد بود، اما از یک نمایشگر اولد بهره می‌برد و قیمت آن نیز بیش از 1000 دلار است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد اپل از دو مدل دیگر به نام های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز با قیمتی کمتر و تقریبا مشابه گوشی های خانواده آیفون 7 نیز رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی همانند نسل کنونی از پنل‌های ال سی دی بهره‌مند خواهند بود.

آیفون های سال 2018 و 2017 اپل

رندر مفهومی آیفون 8 اپل

آیفون های سال 2018 اپل شامل سه گوشی با نمایشگر اولد خواهند بود

اما در سال 2018 برگ دیگری از برنامه‌های اپل ورق می‌خورد. تمامی آیفون های سال 2018 از نمایشگرهای اولد برخوردارند که می‌تواند دنباله رو سبک طراحی آیفون 8 باشد. در زیرنویس این گزارش جدید از کمبود نمایشگرهای اولد سخن گفته شده که طی چند سال اخیر توسط تنها برخی از گوشی های اندرویدی نظیر گوشی های بالارده سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است. اپل احتمالا ده‌ها میلیون نمایشگر اولد نیاز خواهد داشت که می‌تواند باعث از دست رفتن شانس استفاده از چنین نمایشگرهایی در گوشی های دیگر کمپانی‌ها شود. در حال حاضر سامسونگ دیسپلی تنها شرکتیست که قادر به تولید حجم انبوهی از نمایشگرهای اولد برای گوشی های هوشمند است، اما دیگر شرکت‌ها نظیر شارپ خریداری شده توسط فاکس کان نیز به دنبال توسعه تولیدات خود هستند. به نقل از این گزارش، فاکس کان وظیفه‌ی امسبل آیفون های 2018 و سال جاری اپل را بر عهده خواهد داشت.

آن چیزی که واضح است، اپل به دنبال تغییر نسل گوشی های خود و تمرکز بر روی نسل جدید نمایشگرها است و احتمالا سال 2019 میلادی، اغلب گوشی های بازار دیگر از چنین پنل صفحه نمایشی برخوردار باشند. اپل در نظر دارد در یکی از رویدادهای معروف خود از آیفون های بازطرای شده‌اش رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*