فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017

آمار فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017 منتشر شد

گزارش میزان فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017 منتشر شد. بر اساس آن، وضعیت این شرکت گوشی‌ساز چینی در بازارهای سراسر جهان همچنان صعودی است.

سال 2016 برای شیائومی کمی سخت گذشت، اما به نظر می‌رسد در سال جاری این مشکلات جبران خواهند شد. این گوشی‌ساز چینی به تازگی آمار فروش خود در ربع دوم سال 2017 را منتشر کرده است که نشان از موفقیت‌آمیز بودن فعالیت آن در این بازه زمانی در مقایسه با تمامی دوره‌های پیشین دارد.

رشد فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017

بازار شیائومی با توجه به فروش 23 میلیون دستگاه گوشی موبایل در سراسر جهان تنها طی ربع دوم سال جاری، بسیار عالی تلقی می‌شود. بر اساس گفته‌های مدیر عامل این شرکت، میزان فروش در مقایسه با اولین ربع سال 2017 به میزان 70 درصد افزایش یافته است. داشتن برنامه‌های اقتصادی مناسب در مناطق مختلف دنیا از جمله دلایل رشد فروش این شرکت هستند. به عنوان نمونه می‌توان به بازار شیائومی در کشور هند اشاره کرد که سال به سال با نرخ باورنکردنی 328 درصد در حال افزایش است. عرضه پرچمداران اقتصادی همچون شیائومی می 6 نیز در این موفقیت بی‌تاثیر نبوده‌اند.

فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017

این شرکت در نظر دارد سرمایه خود را تا انتهای سال جاری به 14.7 میلیارد دلار برساند. یکی دیگر از برنامه‌های بسیار مهم شیائومی، افزایش میزان فروش در سال آینده است، به طوری که تصمیم دارد طی کل سال، 100 میلیون دستگاه گوشی موبایل به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*