خودروهای فولکس واگن در ایران

مدیرعامل گروه صنعتی ماموت خودرو زمان رونمایی از خودروهای فولکس واگن در ایران را اعلام کرد

مهرزاد فردوس، مدیرعامل گروه صنعتی ماموت خودرو در جریان مراسم روز صنعت و معدن، زمان رونمایی از خودروهای فولکس واگن در ایران با نمایندگی شرکت ماموت خودرو را اعلام کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ماموت خودرو از تغییر بازار خودرو تحت تاثیر انتظار مشتریان سخن گفت و اضافه کرد که راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها، امنیت و مصرف بهینه سوخت از نگرانی‌های مردم در حوزه خودرو است. به گفته مهرزاد فردوس، این همکاری به تفکر بیشتر و تحول صنعت خودرو و در نتیجه حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای مدرن‌تر در حوزه حمل و نقل منجر شده است.

خودروهای فولکس واگن در ایران

فولکس واگن تیگوان

از مدتی پیش با درج نام شرکت ماموت خودرو در سایت شرکت فولکس واگن، این شرکت به صورت رسمی به عنوان نماینده عرضه خودروهای فولکس واگن در ایران معرفی شد. اکنون مدیرعامل گروه صنعتی ماموت خودرو رسما از رونمایی خودروهای فولکس واگن در ایران در روز 16 مردادماه خبر داد.

مقدمات لازم برای تولید خودروهای فولکس واگن در ایران در حال انجام است

محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در حاشیه مراسم روز صنعت و معدن اعلام کرد که مقدمات لازم برای تولید مشترک ماموت خودرو و فولکس واگن در حال انجام است. به گفته صالحی نیا، هنوز قرارداد میان این دو شرکت به صورت مستقیم امضا نشده، اما ممکن است قراردادی میان نمایندگان رسمی این شرکت‌ها به امضا رسیده باشد. وی همچنین تصریح کرد شرکت‌های ماموت خودرو و فولکس واگن در صورت امضای این قرارداد به تولید مشترک خودروهای سواری خواهند پرداخت که این اتفاق، یکی از دستاوردهای برجام به شمار می‌رود.

روابط عمومی شرکت فولکس واگن هم در گزارشی به حضور این شرکت در بازار خودروی ایران پرداخت. این غول خودروسازی که در سال گذشته به عنوان بهترین تولیدکننده خودرو در جهان شناخته شده بود با همکاری نماینده رسمی خود یعنی ماموت خودرو فعالیت خود را در ایران آغاز خواهد کرد. بر این اساس، ماموت خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای فولکس واگن در ایران را بر عهده خواهد داشت. همکاری این دو شرکت از ماه آینده با عرضه دو خودروی پرفروش این برند یعنی تیگوان و پاسات آغاز می‌شود. آندرس سانت ینسن، مدیر پروژه بازار ایران نیز در این رابطه اظهار کرد که با بازگشت فولکس واگن به بازار ایران و ارائه آخرین مدل محصولات این برند، روابط بین‌المللی بیشتر از قبل تقویت خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوبه حداقل شرکت ماموت درصنعت امتحان خودشوپس داده واقعاخوب واطمینان بخش کارمیکنه