نیسان روگ

نیسان روگ به پرفروش ترین شاسی بلند حال حاضر آمریکا تبدیل شد

نیسان روگ (Nissan Rogue) با پشت سر گذاشتن هوندا CR-V،  تویوتا راو 4، فورد اسکیپ و جیپ گرند چروکی به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند حال حاضر آمریکا شناخته شد.

نیسان روگ می‌خواهد سال 2017 میلادی را با عنوان پرفروش ترین کراس اوور/شاسی بلند بازار آمریکا به پایان برساند و این عنوان را پس از پنج سال پیاپی از هوندا CR-V تصاحب کند. شرکت خودروسازی نیسان در شش ماه ابتدایی سال 2017 در مجموع 195 هزار و 689 دستگاه خودروی روگ را به فروش رسانده که این آمار 8 هزار و 433 دستگاه بیشتر از فروش هوندا سی آر وی بوده است. همچنین نیسان Rogue با این میزان فروش، رقبای قدرتمندی همچون تویوتا راو 4 (Toyota Rav4)، فورد اسکیپ (Ford Escape)، فورد اکسپلورر (Ford Explorer)، شورول اکوئیناکس (Chevrolet Equinox) و جیپ گرند چروکی (Jeep Grand Cherokee) را پشت سر گذاشته است.

نیسان روگ

فروش بیش از 34 هزار دستگاه نیسان روگ در آمریکا در ماه ژوئن

شرکت نیسان در ماه ژوئن تعداد 34 هزار و 349 دستگاه از مدل‌های شاسی بلند روگ را در آمریکا فروخته که این رقم نسبت به زمان مشابه در سال 2016، معادل 17 درصد افزایش داشته است. با چنین عملکردی، نیسان روگ برای سومین ماه در سال جاری، پرفروش ترین خودروی بازار آمریکا در کلاس کراس اوورها و شاسی بلندها شد.

نیسان روگ

البته لازم به ذکر است که نیسان روگ در نبرد تک به تک در برابر هوندا CR-V به این موفقیت نرسیده بلکه شرکت نیسان، فروش مدل روگ اسپورت 2017 را نیز به آمار فروش مدل استاندارد روگ افزوده و فروش جداگانه‌ای را برای آن در نظر نگرفته است. نیسان روگ اسپورت 2017 یا همان نسخه آمریکایی نیسان قشقایی، حدود شش هفته پیش وارد بازار شد و در همین مدت نیز به فروش نسبتا خوبی دست یافته است.

نیسان روگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*