جدیدترین تصویر موتو زد 2 به همراه چند موتو مود منتشر شد + زمان رونمایی

جدیدترین تصویر موتو زد 2 به همراه چند موتو مود منتشر شد + زمان رونمایی

ساعاتی پیش، وب‌سایت موتو در کشور چین، جدیدترین تصویر موتو زد 2 (Moto Z2) را به همراه چند موتو مود منتشر کرده که دربردارنده برخی مشخصات این محصول است.

موتورولا قرار است موتو زد 2 را طی رویدادی رسمی در تاریخ 25 جولای (3 مرداد) در شهر نیویورک ایالات متحده معرفی کند. اگرچه این محصول شباهت بسیار زیادی به گوشی معرفی‌شده موتو زد 2 پلی دارد، اما مهمترین تفاوت آنها در این است که موتو Z2 به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. گوشی جدید موتورولا همانند نسخه اورجینال خود، موتو Z، دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (QHD) خواهد بود.

جدیدترین تصویر موتو زد 2 به همراه چند موتو مود منتشر شد + زمان رونمایی

در زیر نمایشگر، قدرتمندترین چیپست حال حاضر دنیای موبایل، اسنپدراگون 835، جا خوش کرده است. این بدین معناست که موتورولا موتو زد 2 از سی پی یو 8 هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 540 قدرت خواهد گرفت. دو نسخه از این گوشی تولید خواهد شد؛ نسخه اول به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و دومی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. هریک از لنزهای دوربین دوگانه این موبایل رده‌بالا 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی‌ست.

همانطور که در تصویر موتو زد 2 نیز مشخص است، چندین نمونه از لوازم جانبی و ماژولار، این اسمارت فون را احاطه کرده‌اند. این موتو مودها شامل یک دوربین Hasselblad True Zoom، پرینتر قابل حمل، کیس باتری‌دار Turbo Power، دوربین 360 درجه، اسپیکر JBL و یک گیم‌پد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*