بهترین قابلیت های آی او اس 11

بهترین قابلیت های آی او اس 11 که هر کسی آنها را دوست خواهد داشت

جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل قرار است پاییز امسال به صورت رسمی عرضه شود. به همین بهانه، در ادامه می‌خواهیم نگاهی به بهترین قابلیت های آی او اس 11 (iOS 11) داشته باشیم.

اپل نسخه جدید سیستم عامل خود را گامی بزرگ برای آیفون و یک جهش قابل توجه برای آیپدها می‌داند. حال باید دید اپل باز هم می‌تواند همانند قبل موفق باشد.

13 مورد از بهترین قابلیت های آی او اس 11

تصاویر زنده بهتر از گذشته خواهند بود

بهترین قابلیت های آی او اس 11

حالا کاربران می‌توانند تصاویر زنده خود را به GIF تبدیل کنند. به علاوه، در آینده این امکان نیز فراهم خواهد شد تا بتوانید از میان تصاویر ثبت شده، یکی را به عنوان عکس اصلی انتخاب کنید؛ در این صورت انتخاب بهترین لحظه در تصویر زنده برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی کار سختی نخواهد بود.

ذخیره تصاویر و ویدیوهای بیشتر

بهترین قابلیت های آی او اس 11

تغییر فرمت‌های فشرده‌سازی در نسخه جدید سیستم عامل اپل را می‌توان یکی از بهترین قابلیت های آی او اس 11 در نظر گرفت چرا که به واسطه آن، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای بیشتری را در گوشی خود ذخیره کنند. به گفته سازندگان، در نسخه جدید آی او اس چنین محتوایی را تا دو برابر بیشتر از قبل می‌توان ذخیره کرد.

تغییر شکل ظاهری اپ استور

بهترین قابلیت های آی او اس 11

اپل در نهایت قصد دارد از زبان طراحی نسخه جدید اپلیکیشن های مختلف همچون “Music” و “News” برای خود هم اپ استور استفاده کند.

حالا در کنار شکل ظاهری، نحوه سازمان‌دهی بخش‌های مختلف نیز تغییر پیدا کرده است. به علاوه، از این پس برای تمام کاربران زبانه‌ای جداگانه با عنوان “Today” و قابلیت‌های شخصی‌سازی در نظر گرفته شده تا هیچ‌گاه از بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها غافل نشوید.

طراحی مجدد منوی برنامه Messages

بهترین قابلیت های آی او اس 11

منویی کشویی اپلیکیشن Messages امکانات بسیاری را به این پیام رسان محبوب اضافه کرد تا استفاده از آن لذت‌بخش‌تر باشد. اما یک مشکل وجود داشت و آن، جستجو و استفاده از این قابلیت‌های جدید بود. اما حالا اپل با طراحی دوباره منوی این نرم افزار تلاش کرده چنین مشکلاتی را مرتفع کند.

طبیعی‌تر شدن دستیار صوتی سیری و توانایی ترجمه متون

بهترین قابلیت های آی او اس 11

یکی دیگر از بهترین قابلیت های آی او اس 11 ، پیشرفته‌تر شدن سیری در زمینه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی خواهد بود. اگرچه هنوز مشخص نشده چنین تغییراتی دستیار صوتی اپل را بهتر از گذشته می‌کنند یا نه، اما حداقل سیری از حالت رباتیک فاصله گرفته و صدای آن همانند دستیار آمازون الکسا، کمی طبیعی‌تر خواهد شد.

همچنین حالا یک قابلیت جذاب به سیری اضافه شده که به واسطه آن می‌توانید از دستیار صوتی خود بخواهید بخشی از یک متن را در زبان‌های مختلف همچون چینی یا ایتالیایی تکرار کند.

کیبورد آیفون هوشمندتر می‌شود

بهترین قابلیت های آی او اس 11

یکی از ویژگی‌های جذاب “Google Now” قرار است به اکوسیستم آی او اس اضافه شود: زمانی که شما در آی او اس 11 مشغول تایپ کردن هستید، کیبورد به صورت خودکار کلمه‌هایی را که اخیرا در آیفون خود از قسمت‌های مختلفی همچون مرورگر سافاری یا اپلیکیشن Messages مشاهده کرده بودید را نمایش می‌دهد. در نتیجه، زمانی که دوست‌تان یک رستوران را به شما پیشنهاد کرده باشد، هنگام جستجو در اینترنت احتمالا نام آن رستوران از اولین پیشنهادهای کیبورد هوشمند شما خواهد بود.

علاوه بر این، در آینده کاربران با نگه داشتن کلید ایموجی، می‌توانند حالت تایپ با یک دست را انتخاب کنند.

امکان مدیریت کنترل سنتر در آی او اس 11

بهترین قابلیت های آی او اس 11

شاید بتوان کنترل سنتر را که سال 2013 به این پلتفرم اضافه شد، مفیدترین ویژگی آی او اس 7 در نظر گرفت. کاربران با لمس صفحه و کشیدن انگشت خود از پایین به طرف بالا، به دکمه‌ها و میانبرهای گوناگون دسترسی پیدا خواهند کرد. بعد از 4 سال، حالا این امکان فراهم خواهد شد تا کاربران بتوانند این میانبرها و کلیدها را خودشان انتخاب کنند.

ساده‌تر شدن بخش اعلان‌ها

بهترین قابلیت های آی او اس 11

در آی او اس 11، تمامی اعلان‌ها، چه آنهایی که اخیرا دریافت شده‌ یا به تازگی از دست داده‌اید، در یک محل مشخص و بدون زبانه‌های مجزا نمایش داده خواهند شد. کافی‌ست انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا همه چیز پیش روی شما قرار گیرد.

یک ویژگی جدید که زندگی شما را حفظ می‌کند

بهترین قابلیت های آی او اس 11

پرت شدن حواس هنگام رانندگی، یکی از مرگ‌بارترین مشکلاتی‌ست که واقعا وجود دارد. حالا اپل یک ویژگی جالب را به نسخه جدید از سیستم عامل آی او اس اضافه کرده که حالت “Do Not Disturb” در آیفون را به منظور عدم نمایش اعلان‌های مربوط به تماس‌ها، پیام‌ها و دیگر اپلیکیشن ها هنگام رانندگی فعال می‌کند.

افزایش قابلیت‌های نقشه اپل

بهترین قابلیت های آی او اس 11

اپل در حال اضافه کردن نقشه‌های داخلی صدها فروشگاه و فرودگاه در کشورهای مختلف است تا گشت و گذار در مراکز خرید محلی آسان‌تر از همیشه باشد. به علاوه، حالا مهندسان این کمپانی در حال اضافه کردن راهنمای خطوط در اپلیکیشن نقشه نیز هستند تا مسیریابی خودکار با دقت بالاتری انجام شود.

راه‌اندازی راحت‌تر آیفون یا آیپد جدید

بهترین قابلیت های آی او اس 11

راه‌انداز آسان‌تر دستگاه، یکی از بهترین قابلیت های آی او اس 11 است که بدون شک کاربرانی که دانش کمتری از کار کردن با وسایل هوشمند دارند، از آن استقبال می‌کنند.

زمانی که دستگاهی جدیدی خریداری کردید، کافی‌ست آن را نزدیک گوشی یا تبلت قدیمی خود نگه دارید تا به صورتی اسرار آمیز، تمامی تنظیمات و کلمه‌های عبور “iCloud Keychain” به دستگاه جدید منتقل شوند.

عدم نمایش باکس میزان صدا

بهترین قابلیت های آی او اس 11

زمانی که کاربران در آیفون یا آیپد میزان صدا را تغییر می‌دهند، باکسی نیمه‌شفاف نمایش داده می‌شود که در طولانی مدت آزاردهنده خواهد بود. خوشبختانه اپل با طراحی دوباره آن، تلاش کرده این مشکل را برطرف کند.

بهترین قابلیت های آی او اس 11

تصویر پیش رو، نحوه نمایش میزان صدا در آی او اس 11 را نشان می‌دهد.

به اشتراک گذاشتن کلمه عبور وای فای در زمانی کوتاه

بهترین قابلیت های آی او اس 11

به زودی، کاربران برای ذخیره کلمه عبور وای فای خود دیگر نیازی به یادداشت یا حفظ آن نخواهند داشت.

زمانی که می‌خواهید به شبکه وای فای متصل شوید، کافی‌ست آیفون یا آیپد خود را نزدیک دستگاه کسی که پیشتر از آن شبکه استفاده می‌کند، نگه دارید تا کلمه عبور به صورت خودکار و در کمترین زمان ممکن منتقل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام دوستان من ios 11 رو نصب کردم خیلی خیلی عالی شده پیشنهاد میکنم نصب کنید خوشتون میاد دم طراحان اپل گرم