خانواده جدید گوشی های شیائومی

یک عضو از خانواده جدید گوشی های شیائومی این ماه معرفی می‌شود

تا پایان این ماه یک عضو از خانواده جدید گوشی های شیائومی معرفی خواهد شد. این گوشی از دوربین دوگانه برخوردار است و برای رقابت با اوپو و ویوو وارد عرصه می‌شود.

یک شایعه جدید از سوی چین امروز منتشر شده است که ادعا می‌کند شیائومی به دنبال سومین خانواده زیرمجموعه محصولات خود در کنار دو خانواده Mi و Redmi است. در حالی که اغلب تمرکز شیائومی بر روی فروش آنلاین گوشی های اعضای این دو سری است، خانواده جدید گوشی های شیائومی با هدف افزایش قدرت فروش آفلاین و فیزیکی این غول چینی معرفی خواهند شد.

به نظر می‌رسد خانواده جدید گوشی های شیائومی به منظور رقابت هرچه بیشتر این کمپانی با برندهایی همچون اوپو و ویو به عنوان دو زیرمجموعه BBK Electronics راه اندازی خواهد شد؛ زیرا طی ما‌ه‌های اخیر این دو شرکت با افزایش شگفت انگیز سهم خواهی در بازار داخلی چین همراه بوده‌اند و این یک تهدید بسیار بزرگ برای شیائومی خواهد بود. در حال حاضر شیائومی فروش موفق‌تری را در بخش فروش آنلاین دارد، اما اوپو و ویوو شبکه‌ی شگفت انگیز توزیع متشکل از هزاران فروشگاه در سراسر کشور چین را ساخته‌اند که می‌تواند محبوبیت آن‌ها را در ذهن و قلب مشتریان بیشتر از هر رقیب دیگری سازد.

خانواده جدید گوشی های شیائومی

عکسی از یک عضو خانواده جدید گوشی های شیائومی

همراه این گزارش، تصویری از نخستین عضو خانواده جدید گوشی های شیائومی نیز انتشار یافته است که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید. در حالی که این تصویر به صورت کامل گوشی را نشان نمی‌دهد، اما همین چیزی که هست نیز به وضوح نشان از طراحی محصولی کاملا شبیه به گوشی های اوپو R11 و وان پلاس 5 به خصوص از نظر برآمدگی دوربین دارد. از سویی دیگر، فلاش ال ای دی نیز در انتهای دو دوربین قرار گرفته است. در این تصویر، خطوط آنتنی با طراحی الهام گرفته از آیفون 7 اپل نیز به چشم می‌خورد.

متاسفانه هنوز هم نام خانواده جدید گوشی های شیائومی را نمی‌دانیم، اما از آنجایی که تا پایان ماه جاری میلادی این خانواده رسما معرفی می‌شود، قطعا اطلاعات بیشتری را طی روزهای پیش رو به دست خواهیم آورد. هر چه که هست، مشخص است که شیائومی با ستاره جدیدی به دنبال کنکاش در بازار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*