تجربه رانندگی با مرسدس E کلاس کابریولت 2017

تجربه رانندگی با مرسدس E کلاس کابریولت 2017 ؛ جدیدترین عضو خانواده روبازهای مرسدس

مرسدس E کلاس کابریولت 2017 (Mersedes E-Class Cabriolet 2017) جدیدترین خودرو کانورتیبل غول خودروساز آلمانی است که در این مقاله تجربه رانندگی با آن را در اختیار شما قرار میدهیم.

هرچند تابستان بریتانیا مثل یک گاو نر غیر قابل پیش‌بینی است، اما همچنان هم مردمان این بخش از کره خاکی نسبت به فرانسوی‌ها، ایتالیایی‌ها و اسپانیایی‌ها علاقه بیشتری به خرید اتومبیل های کانورتیبل دارند. البته شدت علاقه آن‌ها به ژرمن‌ها نمی‌رسد! در همین راستا، مرسدس بیش از هر سازنده دیگری ارائه کننده انواع کانورتیبل‌ها در محدوده‌ای وسیع است.

نسل جدید مرسدس ای کلاس کابریولت 2017 تازه‌ترین دستاورد این کمپانی است که در جایی بین اتومبیل های چهار صندلی C کلاس و S کلاس قرار دارد و ارائه کننده ترکیبی از امکانات لوکس و ارزش بالا است. در این مقاله، ما قصد داریم به بررسی این خودرو زیبا بپردازیم تا ببینیم آیا واقعا نقطه دلپذیری در محدوده محصولات مرسدس است یا خیر!

ویدیو تجربه رانندگی با کابریولت 2017

 

اولین چیزی که در مورد نسل جدید مرسدس ای کلاس کابریولت 2017 به ذهن می‌رسد، افزایش ابعاد آن است. با ابعادی کمتر از 4.83 متر، آن حدود 123 میلی‌متر بلندر از مدل پیشین خود است، در حالی که 74 میلی‌متر عریض‌تر و 30 میلی‌متر بلندتر نیز شده است. این فضای اضافی به معنای آن است که چهار بزرگسال می‌توانند به راحتی و با فضای جلوپای کاملا کافی بر روی صندلی‌های خودرو بنشینند. فضای بار قابل حمل نیز در حالت باز بودن سقف به 385 لیتر رسیده است. صندلی‌های تاشو پشتی نیز در رسیدن به این حجم بار کمک شایانی کرده‌اند. این یکی از خاصیت‌های مهم اتومبیل های کانورتیبل است که شما می‌توانید آنها را به یک خودرو خانوادگی ایده آل نیز تبدیل کنید.

تجربه رانندگی با مرسدس E کلاس کابریولت 2017

اما در این سگمنت ظاهر و دلپذیر بودن از مهم‌ترین موارد هستند و در این بخش نیز کابریولت عالی عمل کرده است. کاپوت طویل و نمای جلوی با ابهت باعث هر چه زیباتر شدن بخش جلویی خودرو شده و نمای پشتی نیز بسیار نزدیک به طراحی قسمت پشتی اتومبیل گران قیمت‌تر اس کلاس مرسدس است. تنها بادگیر سفارشی «Aircap» بر روی شیشه جلو است که ظاهر آن‌ها را متفاوت کرده است. این بادگیر به صورت الکتریکی جمع می‌شود.

تجربه رانندگی با مرسدس E کلاس کابریولت 2017

مشتریان همچنین می‌توانند سقف خودرو را باز کرده تا داخل کابین زیبای آن چشم نوازی کند. مرسدس هیچ کم کاری در هر چه جذاب‌تر کردن کیفیت و جزئیات داخل کابین نکرده است و از متریال بسیار باکیفیتی که در اتومبیل های کوپه و سدان مرسدس می‌بینیم در آن استفاده کرده است. سقف فابریک ای کلاس برگرفته از اس کلاس بوده و به صورت چند لایه آکوستیک طراحی شده است که می‌توانید تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت، تنها در مدت 20 ثانیه آن را باز و بسته کنید. باز بودن سقف هیچ اختلالی در لذت رانندگی به وجود نمی‌آورد، شما می‌توانید تا سرعت 110 کیلومتر بر ساعت به راحتی با سرنشنیان داخل خودرو به مکالمه بپردازید. هرچند ایرکپ با ایجاد سر و صدای شکل گرفته از باد، کمی ناامیدکننده ظاهر شده است.

مشخصات فنی کابریولت 2017

این خودرو نظیر مدل‌های سدان و کوپه از پیشرانه 2 لیتری جدیدی همراه با توان 191 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر برخوردار است. از آنجایی که سرعت در غریزه‌ی این موتور نیست و مشتریان این کلاس نیز به دنبال چنین قابلیتی نیستند، موتور کاملا نرم و روان است و در هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها احساس شگفت انگیزی را به راننده القا می‌کند. مدلی پیشرانه‌ای که ما از آن برای آزمایش استفاده کرده‌ایم، دیزلی است. یک پیشرانه دیزلی به مراتب مناسبتر از مدل بنزینی است، زیرا اتومبیل های در این کلاس به هیچ عنوان برای سبقت و ویراژ در پیچ و خم‌ها مناسب نیستند و راحتی سرنشین در درجه اول قرار دارد. تمامی این‌ها بدان معنا نخواهد بود که کابریولت در بحث رانندگی ضعیف عمل می‌کند، پس در این مورد باید با دقت نظر داد.

برای لذت هرچه بیشتر رانندگی با مرسدس ای کلاس کابریولت 2017 بهتر است خودرو را در حالت Comfort نگه دارید. توصیه اکید ما به شما، عدم استفاده از رینگ‌های 20 اینچی است، زیرا این رینگ‌ها شرایط ایده آل خودرو را به هم می‌زنند و لرزش‌های جاده را به داخل کابین می‌آورد. بعید به نظر می‌رسد با رینگ‌های کوچکتر چنین اتفاقی رخ دهد.

قیمت کابریولت 2017

شروع قیمت کانورتیبل جدید مرسدس از 44 هزار و 675 پوند آغاز می‌شود، اما اگر می‌خواهید از آپشن‌های بینظیر آن نیز بهره‌مند شوید، قیمت نهایی خودرو به نزدیکی 55 هزار پوند نیز می‌رسد. با این حال، چنین رقمی برای یک خودرو چهار صندلی نسبتا جمع و جور خیلی زیاد است و گزینه‌های به مراتب بهتری نظیر بی ام و سری 6 کانورتیبل به عنوان رقبای اصلی کابریولت نیز وجود دارد.

خلاصه قابلیت‌های کابریولت 2017

  • قیمت: 44 هزار و 675 پوند
  • موتور: 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو دیزل
  • قدرت/گشتاور: 192 اسب بخار/400 نیوتن‌متر
  • گیربکس: 9 سرعت اتوماتیک – انتقال به چرخ‌های عقب
  • شتاب 0 تا 100: 7.7 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 220 کیلومتر بر ساعت
  • فروش: آغاز شده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*