اولین لپ تاپ مجهز به شارژ بی سیم جهان

آغاز فروش اولین لپ تاپ مجهز به شارژ بی سیم جهان توسط دل

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام از روز گذشته فروش اولین لپ تاپ مجهز به شارژ بی سیم جهان یعنی لتیتود 7285 (Dell Latitude 7285 2-in-1) توسط کمپانی دل آغاز شد.

این لپ تاپ قدرتمند که پیش‌ تر با آن در نمایشگاه CES 2017 آشنا شده بودیم، خود به خود شارژ نشده و برای این کار نیاز به کیبوردی جداگانه و سازگار با سیستم شارژ بی سیم دارد. به علاوه، صفحه شارژی که دستگاه روی آن قرار می‌گیرد، برای استفاده روی سطوح فلزی طراحی نشده است. به همین جهت اگر کاربران بخواهند از لپ تاپ خود بر روی سطحی فلزی استفاده کنند، به پایه‌ای غیر فلزی که حداقل آن را در ارتفاع 50 میلی‌متری (تقریبا 2 اینچی) قرار دهد، نیاز خواهند داشت.

قیمت لپ تاپ لتیتود 7285 با پردازنده Core-i5-7Y54، صفحه نمایش 12 اینچی، هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، از 1200 دلار آغاز می‌شود. به علاوه، کیبورد آن 380 دلار و صفحه شارژ مخصوص نیز 200 دلار قیمت دارند. هرچند، با پرداخت 550 دلار می‌توان هر دو آنها را دریافت کرد.

اولین لپ تاپ مجهز به شارژ بی سیم جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لپ‎تاپ‎های سری لاتیتوید شرکت دل از بهترین سری‎های این شرکت هستند. من خودم یه لپ‎تاپ Dell Latitude 14 E7470 رو از شرکت روژسا گرفتم که واقعا کیفیت حرف اول رو میزنه، بر خلاف لپ‎تاپ‎های بی‎کیفیتی که تو بازار هست.