ال جی وی 20

ال جی V30 با نمایشگر اولد وارد بازارهای اروپایی می‌شود

خبرها حاکی از آن است که گوشی هوشمند ال جی V30 در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور ماه)، درست یک روز قبل از آغاز به کار نمایشگاه ifa 2017 معرفی خواهد شد.

پرچمدار جدید ال جی در نمایشگاه برلین به احتمال بسیار زیاد در کنار گوشی گلکسی نوت 8 که قرار است در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) معرفی شود، خودنمایی خواهد کرد. تاکنون گزارش‌های زیادی درباره مشخصات ال جی V30 منتشر شده است، اما تعداد کمی از این خبرها به در دسترس بودن این گوشی در بازارهای اروپایی اشاره داشته‌اند.

تیزر رونمایی از ال جی V30

این کمپانی کره‌ای تاکنون هیچ گوشی هوشمندی از سری V خود را در اروپا عرضه نکرده و ترجیح داده است تا در این قاره تنها  سری G خود را ارائه دهد. به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد تا این روند را تغییر دهد. به ادعای سردبیر سابق وب سایت سم موبایل، Faryaab Sheikh که از منابع قابل اعتمادی این خبر را نقل می‌کند، ال جی قصد دارد تا امسال اسمارت فون ال جی وی 30 خود را به بازارهای اروپایی نیز عرضه کند.

در همین رابطه او تایید کرده است که گوشی هوشمند LG V30 به صفحه نمایش اولد مجهز خواهد بود. این ادعا، با شایعات قبلی منتشر شده مطابقت دارد. همچنین، این خبر بدان معنی است که ال جی V30 به مانند مدل‌های قبلی ال جی وی 10 و ال جی وی 20 که به نمایشگر ثانویه مجهز بوده‌اند، بدون وجود این ویژگی خودنمایی خواهد کرد.

نمایشگاه ifa 2017 می‌تواند یکی از جذاب‌ترین رویدادها در سال جاری باشد. بسیاری از غول‌های بزرگ این صنعت، محصولاتی را که تا پایان امسال به بازار عرضه می‌کنند را به روی صحنه خواهند برد و این موضوع می‌تواند جذابیت این نمایشگاه را بیش از پیش افزایش دهد. با گجت نیوز همراه باشید تا از آخرین خبرهای مربوط به نمایشگاه ifa 2017 مطلع شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*