ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس

اولین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس قابلیت‌های گوناگون آن را به تصویر می‌کشد

به تازگی اولین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس (Samsung DeX)، داک اختصاصی گلکسی اس 8 منتشر شده که قابلیت‌های دسکتاپ این پرچمدار اندرویدی را به تصویر می‌کشد.

به گفته کره‌ای ها، سامسونگ دکس گجتی جدید در دنیای اندروید به حساب می‌رود که با اتصال به مانیتور، ماوس و کیبورد می‌تواند کارایی اس 8 را به اندازه یک کامپیوتر ارتقا دهد. سامسونگ برای محصول جدید خود شعار «لپ تاپ‌تان را پشت سر بگذارید» برگزیده که در جایگزین کردن جدیدترین نسل سری گوشی‌های گلکسی اس با کامپیوترهای شخصی سعی دارد. سوال اصلی که ذهن هر کاربر را به خود مشغول می‌کند این است که آیا واقعا کارایی سامسونگ دکس به اندازه یک کامپیوتر خواهد بود؟

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس

میزان کارآمدی داک جدید اس 8 به نوع استفاده شما بستگی دارد و نمی‌توان از آن انتظار رقابت با قدرتمندترین لپ تاپ‌های بازار را داشت. با این وجود دکس به هیچ عنوان یک گجت به درد نخور نیست و در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس نیز تعدادی از نقاط قوت آن به نمایش در آمده است. در این ویدیو یک ژورنالیست درحال سفر به مکان دوری است تا بتواند جدیدترین اخبار را گزارش کند. به همراه داشتن اس 8 و داک اختصاصی آن کمک شایانی به نوشتن یادداشت‌ها و عکاسی به خبرنگار ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس می‌کند و در آخر با مراجعه به یک کافی نت و اتصال دکس به مانیتور، تمامی اطلاعات جمع‌آوری شده را به خوبی در یک مقاله پیاده کرده و ارسال می‌کند.

سامسونگ در خلال ویدیو روی انجام مالتی تسکینگ و تماس‌های ویدیویی در حالت دکس نیز مانور داده و این ویژگی‌ها، دکس را به داک استثنایی و جذابی بدل می‌کنند.

اولین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس

همان‌طور که در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ دکس نیز مشهود است، این گجت نمی‌تواند کاملا جایگزین یک کامپیوتر دسکتاپ شود و لزوما همه چیز به سادگی آنچه در کلیپ به نمایش در آمده نخواهد بود. با این وجود کره‌ای‌ها به حوزه جدیدی از دنیای اندروید وارد شده‌اند که پتانسیل پیشرفت زیادی دارد. پیش از این مایکروسافت با معرفی دیسپلی داک (Display Dock) برای لومیا 950 قصد اجرای چنین پروژه‌ای برای تلفن هوشمند خود داشت و عملکردی قابل قبول از خود ارائه می‌کرد. باید منتظر جهت پیشرفت تکنولوژی در زمینه جایگزینی تلفن هوشمند با کامپیوترهای شخصی بمانیم و ببینیم دکس در آینده چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همه چی به کنار . آهنگ این تیزر فوق العاده زیبا است