گوگل پیکسل ایکس ال 2

گوگل پیکسل ایکس ال 2 به نمایشگر همیشه روشن مجهز خواهد بود (شایعه)

بر اساس آخرین گزارش، گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 (Google Pixel XL 2) از یک نمایشگر اولد مجهز به نمایشگر همیشه روشن و قابلیتی نظیر اج سنس اچ تی سی برخوردار خواهد بود.

چندین روز پیش نخستین رندر گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 به بیرون درز پیدا کرد و امروز نیز گزارش جدیدی منتشر شده است که به برخی از اطلاعات منحصر به فرد نرم افزاری آن اشاره می‌کند. فبلت جدید گوگل ظاهرا از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار خواهد بود که این امر به لطف پنل اولد به دست می‌آید. البته این یک گزینه قابل انتخاب است. به لطف نمایشگر همیشه روشن، اطلاعات سودمند و نوتیفیکیشن‌ها زمانی که گوشی در حالت آماده به کار یا قفل باشد به نمایش درخواهد آمد. بسیاری دیگر از گوشی های هوشمند نیز از چنین قابلیتی بهره می‌برند و این خبر خوبیست که گوگل نیز به جمع آن‌ها پیوسته است.

این اطلاعات توسط یک منبع آشنا با تکنولوژی نمایشگرهای همیشه روشن به دست آمده است. امروز در گزارشی جداگانه همچنین قابلیت فریم لمسی فبلت جدید گوگل تایید شده است، اما مشخص نیست آیا چنین چیزی در حالت قفل صفحه نیز اجرایی خواهد بود یا خیر! به طور مثال هر زمانی که خواستید می‌توانید دستیار گوگل را با لمس اطراف نمایشگر گوشیتان فراخوانی کنید.

کمپانی اچ تی سی برای نخستین بار همراه با گوشی HTC U11 از قابلیت اج سنس رونمایی کرد که گزینه‌ای قابل تنظیم بود؛ حال شما در گوگل پیکسل ایکس ال 2 نیز می‌توانید همانند پرچمدار تایوانی‌ها آن را تنظیم کنید. توانایی سایلنت کردن تماس‌های ورودی می‌تواند یکی از قابلیت‌های قابل انتظار در آینده‌ای نزدیک برای اج سنس باشد. در اینجا یک قسمت جدید داخل تنظیمات نمایشگر قرار دارد که می‌توانید پروفایل‌های مختلفی را از آن طریق به اجرا درآورید. یک حالت به نام sRGB نیز در منو Developer است که در کنار گزینه‌ی “Vivid Colors” قرار دارد.

در انتها بخشی از تنظیمات گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 نیز در آدرس go.com/pixelphonetour منتشر شده بود که در حال حاضر در دسترس نیست.

مشخصات فنی گوگل پیکسل ایکس ال 2

گوگل پیکسل ایکس ال 2 قرار است توسط کمپانی ال جی به تولید برسد. گوشی که از یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 2880×1440 پیکسلی اولد و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار است. علاوه بر این باید به چیپست اسنپدراگون 835 و طراحی دو تیکه ترکیبی از شیشه و فلز که برخلاف مدل پیشین اسکنر اثر انگشت بر روی قسمت فلزی (به جای شیشه‌ای) تعبیه شده است اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*