دستیار سامسونگ بیکسبی در گلکسی ای 7 2017

دستیار سامسونگ بیکسبی با عبور از مرزها به گوشی های میان رده سری A سامسونگ می‌آید

با توجه به شواهد موجود، ظاهرا سامسونگ قصد دارد دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی (Samsung Bixby) را به جز پرچمدارانش، به گوشی های میان رده سری A خود نیز بیاورد.

دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی هنوز هم تا حدودی یک مبحث تفرقه افکن در بین طرفداران موبایل است. برخی تمایل دارند صبر کنند و ببینند آیا آن می‌تواند به یک سرویس مفید تبدیل شود؛ برخی نیز با اضافه دانستن آن و تمامی کارهایی که دستیار گوگل نیز می‌تواند انجام دهد، همراه با یک کلید فیزیکی اضافی تلاش می‌کنند تا شما را مجبور به حذف آن از گزینه‌های موجود کنند.

چه شما خوشتان آید چه نیاید، اینگونه به نظر می‌رسد که سامسونگ به معنای واقعی در صدد آن است تا دستیار سامسونگ بیکسبی را به طیف گسترده‌ای از محصولات خود بیاورد. گلکسی A7 2017 که در ماه ژانویه به بازارهای بین‌المللی ارسال شد، سرانجام در کره جنوبی نیز رونمایی شد. تمامی سخت افزار و نرم افزار نسخه کره‌ای این گوشی با نسخه بین‌المللی آن یکسان است، اما حالا آن صاحب یک قابلیت بزرگ شده است: دستیار صوتی سامسونگ بیکسبی

البته این دستیار به هیچ عنوان در این گوشی برجسته نیست، چرا که هیچ کلید سخت افزاری برای بیکسبی وجود ندارد و آن حتی هنوز صاحب بیکسبی Voice نیز نشده است (اما همچنان خریداران نسخه‌های بین‌المللی از آن بی‌نصیب مانده‌اند). این نخستین باری نیست که دستیار بیکسبی به صورت یک نسخه ابتدایی بر روی یک گوشی هوشمند برند سامسونگ قرار می‌گیرد. گلکسی نوت FE (یا همان نسخه غیرقابل انفجار گلکسی نوت 7) نیز که اخیرا در کره جنوبی رونمایی شده حاوی یک بیکسبی کوچک به صورت پیشفرض است.

تنها نسخه ابتدایی دستیار سامسونگ بیکسبی بر روی گوشی های سری A سامسونگ

این می‌تواند 2 معنی داشته باشد. یا سامسونگ به دنبال عرضه دستیار صوتی خود برای گوشی های میان رده سری A در آینده‌ای نزدیک است و هم اکنون در وطن خود قصد دارد چنین قابلیتی را بسنجد؛ یا اینکه سامسونگ هوای هموطنان کره‌ای خودش را داشته و یک نسخه پایه Bixby را نیز بر روی گوشی های میان رده قابل عرضه در این نقطه از کره زمین تعبیه کرده است. ما مطمئنیم که بسیاری از شما گزینه دوم را محتمل‌تر می‌دانید. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم انتظار عرضه دستیار بیکسبی بر روی گوشی های میان رده سری Galaxy A سامسونگ را می‌کشید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بله من خیلی دوست دارم بیکسبی داشته باشم