کال ریکوردر

با این گجت تمامی تماس‌های آیفون خود را به راحتی ضبط کنید

یکی از مشکلاتی که دارندگان آیفون با آن روبرو هستند، ضبط تماس‌های تلفنی بر روی این دستگاه است. اکنون این مشکل از طریق دستگاهی به نام کال ریکوردر (Call Recorder) به سادگی قابل حل است.

برای آن که بتوانید مکالمات خود را بر روی یک گوشی آیفون ضبط کنید، دو راه در پیش رو دارید: یا باید اپلیکیشنی را خریداری کنید که تنها از طریق یک برنامه شماره‌گیر سفارشی و یا از طریق اپلیکیشن تماس گوشی این کار را انجام دهد که در این صورت برای برقراری تماس تلفنی از طریق واتساپ، اسکایپ و دیگر سرویس‌ها، قادر به ضبط مکالمه خود نخواهید بود و یا این که گوشی خود را در حالت اسپیکر قرار داده و از طریق یک گوشی دیگر و یا یک ضبط صوت اقدام به ضبط صدا کنید.

اما اکنون فوتوفست (PhotoFast) برای این مشکل چاره‌ای اندیشیده است. محصول جدید این شرکت آداپتوری است که Call Recorder نامیده شده و قادر است به سادگی تماس‌های شما را ضبط کند.

رابط کال ریکوردر به پورت لایتنینگ آیفون شما وصل شده و قادر است تا تماس‌های شما که از طریق اسکایپ، فیسبوک مسنجر، واتساپ، لاین، وایبر و وی‌چت برقرار می‌شود را ضبط کند. این دستگاه با استفاده از فرمت m4a ضبط مکالمات را انجام داده و شما می‌توانید فایل‌های ضبط شده را در حافظه داخلی گوشی و یا در حافظه جانبی میکرو اس دی ذخیره کنید.

برای تماس‌های ورودی نیز یک دکمه ضبط صدا بر روی کال ریکوردر وجود دارد که با فشار دادن آن، مکالمات شما به صورت خودکار ضبط خواهد شد. علاوه بر آن، گجت Call Recorder دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری است و بنابراین می‌توان از آن به عنوان یک مبدل نیز استفاده کرد.

این دستگاه در حال حاضر با قیمت 125 دلار از طریق فروشگاه آنلاین (مارکت پلیس) ایندیگوگو در دسترس است. انتظار می‌رود عرضه کال ریکوردر به بازارهای جهانی از یک تا دو هفته دیگر آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*