گوشی سامسونگ گلکسی سی 10

تصاویری واقعی از گوشی سامسونگ گلکسی سی 10 منتشر شد

سامسونگ گلکسی سی 10 (Samsung Galaxy C10) احتمالا یکی از 4 گوشی هوشمندی است که انتظار می‌رود در سال جاری با سیستم دوربین دوگانه معرفی شود.

دیگر گوشی‌های سامسونگ که به این ویژگی مجهز خواهند بود عبارتند از: سامسونگ گلکسی نوت 8، سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017 و سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017

به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود به موبایل سامسونگ گلکسی C10 تعلق دارد. در این تصاویر خطوط آنتن این اسمارت فون به خوبی قابل مشاهده بوده و سیستم دوربین دوگانه آن نیز خودنمایی می‌کند.

شایعات مختلفی حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی سی 10 اولین گوشی سامسونگ است که با دوربین دوگانه معرفی خواهد شد، البته شایعاتی نیز وجود دارد که این عنوان را به گلکسی نوت 8 سامسونگ نسبت می‌دهند. آخرین خبرهای منتشر شده، تاریخ رونمایی از فبلت جدید این کمپانی کره‌ای را 23 آگوست (1 شهریورماه) نشان می‌دهند.

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 10

انتظار می‌رود که گوشی Galaxy C10 دارای یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده که از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 660 کوالکام قدرت خواهد گرفت. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی آدرنو 512 جای می‌گیرد. البته برخی شایعات به این نکته اشاره دارند که اگزینوس 7872 نیز می‌تواند درون این دستگاه قرار گیرد.

6 گیگابایت رم در کنار 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را شامل شده و یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد.

همان طور که در تصاویر منتشر شده از سامسونگ گلکسی سی 10 می‌بینید، دکمه اختصاصی بیکسبی در زیر کلید تنظیم صدای آن جای گرفته است. این اسمارت فون پس از گلکسی اس 8، اولین گوشی سامسونگ است که با دکمه اختصاصی بیکسبی معرفی خواهد شد.

گفته می‌شود که قیمت نسخه 64 گیگابایتی این دستگاه حدود 512 دلار باشد، اما هنوز از تاریخ رونمایی آن، اطلاع دقیقی در دسترس نیست. هنوز نمی‌دانیم که کدامیک از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، اولین مدل مجهز به سیستم دوربین دوگانه خواهد بود. مطمئنا در چند روز آینده این موضوع نیز مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*