پنل جلویی گلکسی نوت 8

پنل جلویی گلکسی نوت 8 در یک تصویر واقعی رخ نشان داد

گلکسی نوت 8 سامسونگ (Galaxy Note 8) یکی از پرچمدارانی است که در حال حاضر کانون توجه بسیاری از دوست‌داران تکنولوژی بوده و اکنون تصویری واقعی از پنل جلویی آن، این دستگاه را مجددا خبرساز کرده است.

اگر به تصویر ارائه شده نگاهی بیندازید، در سمت راست آن پنل جلویی گلکسی نوت 8 را خواهید دید که در کنار پنل جلویی گلکسی اس 8 خودنمایی می‌کند؛ البته با توجه به اندازه آن، شاید پنل سمت چپ مربوط به گلکسی اس 8 پلاس باشد.

همان طور که در تصویر می‌بینید، پنل جلویی این گوشی به اندازه پنل جلویی گلکسی اس 8 انحنا ندارد و لبه‌های آن کمی صاف‌تر است.

اگر به برش‌های ایجاد شده بر روی پنل جلویی سامسونگ گلکسی نوت 8 نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این برش‌ها با پنل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس یکسان است، هر چند که موقعیت آنها نسبت به مدل S8 کمی تفاوت دارد.

گلکسی اس 8 پلاس دارای نمایشگر بی‌نهایت 6.2 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 18.5:9 است. شایعات حاکی از آن است که این مشخصات برای نمایشگر گلکسی نوت 8 سامسونگ نیز صادق است، اما گفته می‌شود اندازه نمایشگر آن 6.3 اینچ خواهد بود.

فبلت Galaxy Note 8 با ترکیبی از فلز و شیشه ساخته شده و بسته به نوع منطقه‌ای که در آن عرضه خواهد شد، از پردازنده‌ اسنپدراگون 835 کوالکام و یا اگزینوس 8895 قدرت خواهد گرفت. در برخی گزارش‌ها به این نکته اشاره شده که ممکن است این فبلت به جای اسنپدراگون 835 با پردازنده اسنپدراگون 836 معرفی شود، اما به نظر نمی‌رسد که این خبر به واقعیت تبدیل شود.

سامسونگ گلکسی Note 8 به سیستم دوربین دوگانه مجهز بوده و اسکنر اثر انگشت آن در پنل پشتی دیده می‌شود. قلم اس پن نیز یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه خواهد بود. فبلت جدید سامسونگ با اندروید نوقا از جعبه خارج شده و بر اساس آخرین خبرها در 23 آگوست برابر با اول شهریور ماه رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زیباتر از اس 8 و نوت 8 موبایل نیومده و نخواهد اومد

  2. کاش کمی پهنتر بود :)…