پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018 با چهره‌ای جدید دیده شد

آخرین نسل از پرادو به سال 2009 برمی‌گردد و پس از آن تغییر محسوسی در ظاهر این لندکروزر کوچک ایجاد نشد. سر انجام تویوتا دست به کار شد و جدیدترین فیس لیفت این خودرو را در قالب پرادو 2018 تولید کرد.

تویوتا عادت دارد در پشت نقاب کلمه‌ی لو رفته، چند تصویر از خودروهای خود پخش کند تا بازار را به نفع خود آماده سازد. اخیرا تصاویری جاسوسی بدون پوششی از تویوتا پرادو 2018 پخش‌ شده که گویای طراحی پر زرق و برقی از این خودرو است.

چهره‌ی لندکروز پرادو تغییرات زیادی را تجربه کرده و حالا با یک جلو پنجره‌ی بزرگ‌تر و پهن‌تر همراه شده که طراحی این شاسی بلند را زیباتر از همیشه کرده است. چراغ‌های این نمونه نیز دست‌خوش تغییرات زیادی شده و با شاهد لامپ‌های تمام LED در جلو و پشت آن هستیم.

پرادو 2018در پشت اتومبیل چراغ‌های سه بعدی کاملا جدید، مه شکن‌هایی با طراحی تازه و همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای درب عقب دیده می‌شود که همچنان چرخ یدکی در مرکز آن واقع شده و با پوششی به رنگ سیاه و سفید همراه شده است.

پرادو 2018داخل این اس یو وی روکش چرمی جدیدی دیده می‌شود. همچنین کنسول مرکزی به شکل قابل توجهی تکامل یافته‌تر  شده و مانیتور 8 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. غربیلک فرمان این خودرو نیز به روز شده تا در مجموع شاهد کابین پیشرفته‌تری برای پرادو جدید باشیم.

پرادو 2018انتظار می‌رود این خودرو از بسته امنیتی جدید تویوتا که با نام Safety Sense P شناخته می‌شود استفاده کند که امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم هشدار خروج از خط و تشخیص عابر پیاده را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

به گفته‌ی منابع موجود، پیشرانه‌ی مورد استفاده بر روی پرادو 2018 بنا بر بازار متغیر است که این پیشرانه‌ها از قبیل 2.7 لیتری چهار سیلندر، 3.5 لیتری شش سیلندر و 4 لیتری شش سیلندر هستند و تمامی آن‌ها بنزینی‌اند؛ همینطور پیشرانه‌ی دیزلی نیز برای این خودرو ترتیب داده شده است که شامل پیشرانه‌های 2.8 لیتری چهار سیلندر و 3 لیتری چهار سیلندر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*