قیمت خودروهای لوکسژن

تاریخ عرضه و محدوده قیمت خودروهای لوکسژن در ایران اعلام شد

تا چند ماه آینده دو خودروی جدید از یک برند ناشناخته تایوانی وارد بازار کشورمان می‌شود. اکنون شرکت آرمان موتور کویر، محدوده قیمت خودروهای لوکسژن در ایران را اعلام کرد.

عقیل مصطفایی، مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرمان موتور کویر به عنوان واردکننده محصولات برند تایوانی لوکسژن (Luxgen) به ایران عنوان کرد که این شرکت پس از رایزنی‌های فراوان موفق شده نمایندگی انحصاری این خودروساز تایوانی را به دست آورد و طی هفته‌های آینده نیز نخستین سری از خودروهای این برند وارد کشورمان خواهد شد.

به گفته مصطفایی، شرکت لوکسژن تاکنون شش محصول را به بازار عرضه کرده که شامل دو مدل شاسی بلند، دو مدل سدان و دو مدل ون می‌شود. شرکت آرمان موتور کویر برای سری اول در نظر دارد یک مدل کراس اوور و یک مدل سدان از این محصولات را وارد ایران کند.

نظر مدیر فروش آرمان موتور کویر در مورد قیمت خودروهای لوکسژن

مدیر فروش و بازاریابی آرمان موتور کویر در مورد تاریخ عرضه و قیمت خودروهای لوکسژن در ایران می‌گوید:

اکنون ما در حال ثبت سفارش این خودروها هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم این دو خودروی جدید از مهرماه امسال وارد بازار شوند. در مورد قیمت نهایی نیز باید گفت قیمت خودروی کراس اوور لوکسژن U6 بین 100 تا 150 میلیون تومان و خودروی سدان لوکسژن S3 نیز کمتر از 100 میلیون تومان خواهد بود.

کراس اوور لوکسژن U6 توربو به موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با حجم 1.8 لیتر و حداکثر قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 256 نیوتن متر مجهز است و گیربکس به کار رفته در آن نیز از نوع 6 دنده اتوماتیک ساخت ژاپن و تک دیفرانسیل خواهد بود. این خودرو دارای فناوری هوشمند ارتباطات چندرسانه‌ای سری +Think ساخت شرکت HTC، فناوری دید عقب با قابلیت نمایش 360 درجه اطراف، فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه‌سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت فرمان‌پذیری صوتی، درب صندوق عقب برقی و سانروف است. از نظر جثه نیز این خودروی کراس اوور به خودروهایی مانند کیا اسپورتیج و هیوندای توسان نزدیک است.

سدان کامپکت لوکسژن S3 هم با موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ به حجم 1600 سی‌سی و حداکثر قدرت 116 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر عرضه می‌شود و گیربکس به کار رفته در آن از نوع 7 دنده CVT خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*